• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround Casio Edifice

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Resan fortsätter tillsammans, gillar klockan mer & mer. Den ligger bekvämt med handleden, är lätt att handskas med och trivs på alla möjliga band. Vi trivs väldigt bra ihop måste jag erkänna, även om mina bilder inte är i närheten av många er ändras fotoskills så verkar klockan ändå ställa upp valfritt, än så länge!
6LcbHLf.jpg
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Det börjar lida mot sitt slut för klockan och mig, vi tänker ta vara på den sista tiden ihop med en promenad för att försöka få till lite bättre bilder. Den har växt på mig under veckan, från bra till "den här klockan måste jag fasen lägga vantarna på som ägare"!
Dessvärre kalajsförkyld så väldigt snålt med bilder och intryck under helgen.
cakeciN.jpg
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Veckan blev dessvärre inte som önskat, med en mancold deluxe. Men som tidigare nämnt så gillar jag verkligen klockan. Dess slimmade boett trivs, i mitt sällskap, extra bra på nato. Den är lättläst, enkel att hantera och har de funktioner jag önskar, utan att trycka in något "onödigt". Min nackdel är länken, fixade verkligen inte rasslandet och trodde den skulle gå upp hela tiden.

Nu packas och skickas klockan till näste person i denna trevliga passaround. Tack som attans till @yonsson och klocksnack för möjligheten att få deltaga!
hOOqVqA.jpg

Jag har lagt ner ett helt nytt orange natoband att nyttja, men låt detta sedan gå vidare till vinnaren :)
 
Topp