Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det inte är försent så skriv upp mig
Har inte fått någon info! Är det försenat?Du får vara första reserv.
I händelse att någon hoppar av.
Kommer skicka ut all info idag.
Låser denna tråd och bjuder in er till en ny forumdel för denna passaround.
Kolla PM.Har jag missat något, har vi någon turordning?
Ja och jaHar jag missat något, har vi någon turordning?
Några har beskrivit den som topptung, men sitter bra på mig. Har den iofs rätt tajt runt handleden.Hur känns den? Känns den stor eller smidig?tänker närmast på min största klocka i samlingen Linde Werdelin, den är svinstor men känns extremt smidig på handleden
![]()
Vad har du för omkrets på handleden?Några har beskrivit den som topptung, men sitter bra på mig. Har den iofs rätt tajt runt handleden.
Var rädd att den skulle vara för stor på mig men det funkar! Den är förhållandevis tunn också.
![]()
En varm dag strax under 17 cm…Vad har du för omkrets på handleden?
Kan du ta bild på undersidan handleden när den sitter på? Vill se hur gummit sitter.
Då finns det en chans att den sitter bra på mig med.En varm dag strax under 17 cm…
Kan du ta bild på undersidan handleden när den sitter på? Vill se hur gummit sitter.
Håller med... Då finns det hopp för oss med späda handleder. Ser verkligen fram emot att få prova den där, ...i slutet av maj.Då finns det en chans att den sitter bra på mig med.![]()