• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Samarbete Passaround med Bell & Ross och Krons

Godtagbart

Skicka mig en rova så skall jag provtrycka den under de de mest utmanande miljöer för vilka man kan utsätta en rova. Jag pratar om stöldbegärlighet, stryktålighet och en hel del annat. Mer än så kan jag inte berätta men om ni skickar en klocka kommer den att få vara med om en hel del här i Afrika.

För kännedom men jag är med på tåget.

/ PJ

Så då har klockan landat hos mig. Spontant första reflektion är att det är en trevlig liten rackare. Nästan lite blingig med så pass mycket platt metall, och silvriga index.
IMG_8735.jpeg
IMG_8734.jpeg

B&R var med på simulatorgolf. Inte min klocka så fick naturligtvis inte vara på under själva spelet. Mina egna brukar få sitta på. Favoriten då är i titan.

BR har annars en rätt sportig look med det tunna gummibandet. Det smalnar av från 22 ner till 18. Hade varit kul att testa på länk, tror den tjänat på det.
IMG_8755.jpeg

IMG_8761.jpeg
IMG_8762.jpeg

Bjuder på både kvällsmat och sockar

Hur känns den? Känns den stor eller smidig? 😃 tänker närmast på min största klocka i samlingen Linde Werdelin, den är svinstor men känns extremt smidig på handleden 😅
Några har beskrivit den som topptung, men sitter bra på mig. Har den iofs rätt tajt runt handleden.
Var rädd att den skulle vara för stor på mig men det funkar! Den är förhållandevis tunn också.
IMG_4359.jpeg

Tillbaka
Topp