Visst fasiken är den trevlig!Testar att utsätta verket för lite stötar, pew pew...
![]()
![]()
Ingen gångavvikelse, verkar stabilt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst fasiken är den trevlig!Testar att utsätta verket för lite stötar, pew pew...
![]()
![]()
Ingen gångavvikelse, verkar stabilt.
Så då är det min tur att ta över denna från @bbits , träffades över en burgare och hade en trevlig stund.
Har ju en BR sedan förut men det är ju en kvartsare,
Första intrycket är positivt, sitter skönt på armen.![]()
![]()
Ingen minns en fegis!Och då landade den hos mig, inte på handleden än såklart pga OWGM, men imorgon kör vi!!
![]()
Visst fasiken är den trevlig!?Sitter orimligt bra på min platta handled!
![]()
![]()
![]()
Yes! Formgivningen av boetten och passformen rund handleden inkl hur bandet sitter känner verkligen genomtänkta.Visst fasiken är den trevlig!?
Den behöver utöver polering även en ruckning eller service innan den går till vinnaren.Hej hej allihop.
Måste säga att @Emiel fångade även mitt intryck av klockan mycket väl i sin sammanfattning från i söndags. Trevlig o bra men med svagheter som gör att den inte skulle vara något jag på allvar övervägde att införskaffa.
![]()
Testade med mobilapp
Dial down:
![]()
Three up:
![]()
Mycket kul med Passaround i alla fall, tack KS för bra arrangemang.
Det sa domKroons att de skulle dom fgöra när jag påpekade gången dom körde den i timegraphern och såg att den inte gick som den skulle.Den behöver utöver polering även en ruckning eller service innan den går till vinnaren.
Utöver prestandan tycker jag klockan är toppen på alla sätt.
Bra!D
Det sa domKroons att de skulle dom fgöra när jag påpekade gången dom körde den i timegraphern och såg att den inte gick som den skulle.
Usch, man borde raka armenDå börjar min testvecka, har just fått den överlämnad medelst cykelbud
![]()
Jorå, hög servicenivå ska det vara!!Då börjar min testvecka, har just fått den överlämnad medelst cykelbud
![]()
SW300 om jag minns rätt!Gillar den oväntat mycket! Håller med om mycket som skrivits innan, enda lilla negativa jag upplever är den lilla kronan som är svår att få grepp om. Hoppas verkligen jag står som vinnare i utlottningen, hade nog aldrig upptäckt B&R om det inte vore för denna pass around! Vem står bakom verket som dom kallar caliber 321? För inte är det väl in house?
Insåg att den påminner mycket om en av mina Casioaks
![]()
Trevligt blek sommartavlaDen är rätt bra i 36mm med
![]()