• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Samarbete Passaround med Bell & Ross och Krons

Ställt om datumet idag..
IMG_4373.jpeg

Dags att sammanfatta lite intryck.
Överlag en väldigt trevlig bekantskap. Den är ju lite udda sett till formen så det har varit kul att testa den typen av klocka också.
+
Snygg
Lättläst tavla
Relativt tunn
Skönt gummi
Sitter bra på armen
Udda

-
Tappar runt 10 sek/dygn, irriterande.
Ganska kass lume (går inte att ta bild på).
Spännet kan i vissa fall skava lite mot armen.
Ett så pass tunt gummi blir konkavt när man spänner det, stör mig lite på det.
Långsamt datumbyte.

Slutbetyg: 4/5
IMG_4377.jpeg

IMG_4378.jpeg
IMG_4379.jpeg
IMG_4380.jpeg

Dags att sammanfatta lite intryck.
Överlag en väldigt trevlig bekantskap. Den är ju lite udda sett till formen så det har varit kul att testa den typen av klocka också.
+
Snygg
Lättläst tavla
Relativt tunn
Skönt gummi
Sitter bra på armen
Udda

-
Tappar runt 10 sek/dygn, irriterande.
Ganska kass lume (går inte att ta bild på).
Spännet kan i vissa fall skava lite mot armen.
Ett så pass tunt gummi blir konkavt när man spänner det, stör mig lite på det.
Långsamt datumbyte.

Slutbetyg: 4/5
IMG_4377.jpeg

IMG_4378.jpeg
IMG_4379.jpeg
IMG_4380.jpeg
Trodde jag inbillade mig att den tappar mycket tid, skönt att få det lite bekräftat......

Något tung . Men trivs väldigt bra med storleken och spännet och gummit är skönt .
Första tanken när man titta på klockan är typ e det en patek nautilus .Aldrig sett nån live . Eller nåt åt det hållet.
Lumen kunde varit bättre .
Kan tänka mig äga en i rotation med andra klockor. Och kan tänka mig köpa en nån gång om priset är rätt .

Det är inte mycket action i den här tråden inte…

Ja, är det @eriksson_768 som har den, eller har den fastnat hos @Matte222? Rapp rapportering, snabb överlämning till nästa på listan, ...och bilder ska det va'! Funkar det inte så hör man av sig och berättar.
Kan väl vara postgången också, om den skickades till nästa person i fredags förra veckan?
Men jag vet inte (varken om posten eller om den skickats)

Kan väl vara postgången också, om den skickades till nästa person i fredags förra veckan?
Men jag vet inte (varken om posten eller om den skickats)

Ja det är ju en massa röda dagar, och så har ju säkert tomten allokerat en massa potentiell kapacitet hos posten för alla returer. 😉
Jovisst, röda dagar... Kan vara så, men de behöver ju inte påverka uppdateringarna i tråden.

Tillbaka
Topp