Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul med lite bilderHärliga övergångar mellan polerat och borstat..
![]()
Trodde jag inbillade mig att den tappar mycket tid, skönt att få det lite bekräftat......Dags att sammanfatta lite intryck.
Överlag en väldigt trevlig bekantskap. Den är ju lite udda sett till formen så det har varit kul att testa den typen av klocka också.
+
Snygg
Lättläst tavla
Relativt tunn
Skönt gummi
Sitter bra på armen
Udda
-
Tappar runt 10 sek/dygn, irriterande.
Ganska kass lume (går inte att ta bild på).
Spännet kan i vissa fall skava lite mot armen.
Ett så pass tunt gummi blir konkavt när man spänner det, stör mig lite på det.
Långsamt datumbyte.
Slutbetyg: 4/5
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, sorry klockan är påväg till nästa. Jag lämnade inte huset sen mitten på veckan så blev dåligt med bilder.En veckas radiotystnad - vart håller klockan hus? Vi utomstående vill se fler bilder
Ligger väl en ute på k&s?Vinner jag inte kanske jag måste öppna plånboken. Otroligt trevlig klocka.
![]()
Ja storleken är perfekt tycker jag!Ute för första gången med klockan . Känns mer slimmad och bärs mindre än vad jag trodde. Allt positivt än så länge![]()
Ja precis, @G-force får vifta sin klocka framför ögonen på alla er som inte vann - men blev sugna att äga en =)Ligger väl en ute på k&s?
Tips, som blir trevligare för alla som läser - när du bifogar bilder, tryck på infoga sen "Fullbild".Ute för första gången med klockan . Känns mer slimmad och bärs mindre än vad jag trodde. Allt positivt än så länge![]()
Tankar nu några dagar in?Okej tack
Som flickan sa, gonatt…![]()
Sista dagen med klockan . Slutar snart hem å packa ner klockan till nästa lycklige.
Den växer mer och mer
Det är inte mycket action i den här tråden inte…
Kan väl vara postgången också, om den skickades till nästa person i fredags förra veckan?Ja, är det @eriksson_768 som har den, eller har den fastnat hos @Matte222? Rapp rapportering, snabb överlämning till nästa på listan, ...och bilder ska det va'! Funkar det inte så hör man av sig och berättar.
Ja det är ju en massa röda dagar, och så har ju säkert tomten allokerat en massa potentiell kapacitet hos posten för alla returer.Kan väl vara postgången också, om den skickades till nästa person i fredags förra veckan?
Men jag vet inte (varken om posten eller om den skickats)
Kan väl vara postgången också, om den skickades till nästa person i fredags förra veckan?
Men jag vet inte (varken om posten eller om den skickats)
Jovisst, röda dagar... Kan vara så, men de behöver ju inte påverka uppdateringarna i tråden.Ja det är ju en massa röda dagar, och så har ju säkert tomten allokerat en massa potentiell kapacitet hos posten för alla returer.![]()