• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround och Paketöppning: Longines Legend Diver.

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Fullt upp idag, betyder dålig uppdatering.. Ursäktar för detta. Kommer i alla fall en bild där LLDn fick hänga i verktygsväskan under en centrifugreperation. Vill ju helst inte repa klockan innan jag vunnit den ;).
image.jpeg
 

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Tänkte klippa gräset här nu på förmiddagen när man väl är hemma en dag. Slut på soppa i gräsklipparen så då fick det bli att åka kontoret istället. Klockan växer på mig och trots bandhornens längd sitter den skönt.
image.jpeg
 

M.U

Rolex
Tänkte klippa gräset här nu på förmiddagen när man väl är hemma en dag. Slut på soppa i gräsklipparen så då fick det bli att åka kontoret istället. Klockan växer på mig och trots bandhornens längd sitter den skönt.
image.jpeg
Har du inte lärt dig att slanga bensin från bilar? ;)
 

jabla

Sarlacc
Idag kom @Viktor.L och levererade den till mig, tack för det och en trevlig stund tillsammans med en KS-broder.
Kan inte låta bli att undra hur vi tänkte när man skall leverera 3,6 kg ballast till klockan o banden. Bara fraktbolagen som blir glada.

WP_20160529_005.jpg


Hursomhelst klockan verkar riktigt trevlig och det verkar korkat att posta bilder på den med banden som medföljer´. :)

WP_20160529_010.jpg


Här på vaniljdoftande gummi.
 

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Idag kom @Viktor.L och levererade den till mig, tack för det och en trevlig stund tillsammans med en KS-broder.
Kan inte låta bli att undra hur vi tänkte när man skall leverera 3,6 kg ballast till klockan o banden. Bara fraktbolagen som blir glada.

WP_20160529_005.jpg


Hursomhelst klockan verkar riktigt trevlig och det verkar korkat att posta bilder på den med banden som medföljer´. :)

WP_20160529_010.jpg


Här på vaniljdoftande gummi.
Tack själv för en trevlig pratstund! Hoppas du får en trevlig vecka tillsammans med klockan nu :)
 

daveid

Cartier
2-Faktor
Provar på originalrem första dagen, vi börjar med att bekanta oss över en kopp kaffe,

WP_20160530_003.jpg


hoppsan i en kopp kaffe blev det. :)
Mitt första intryck är att jag tycker de kunde kostar på den ett viklås till remmen.
Exakt min tanke när jag fick hem min LLD. Viklås till remmen saknas. :)
 
Topp