Helt rätt!![]()
Tog mig friheten att rasta klockan till kontoret en sista(?) gång innan utlottningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt!![]()
Tog mig friheten att rasta klockan till kontoret en sista(?) gång innan utlottningen.
Det där ser ut som nummerordningen. Inte dragordningen :/. Tyvärr...Var det inte nummer 13 som drogs först?!
![]()
Det där ser ut som nummerordningen. Inte dragordningen :/. Tyvärr...
Haha, såklart! Noterade i min upphetsning inte att det var i nummerordning!
Planet har landat och jag har irrat färdigt med hyrbilen. Helt galet att vinna igen. Man skäms ju nästan.
Jag vann den förra passarounden som @Sjobedan ordnade. Det var en Oris Aquis.
En dag kanske hon sticker och begär ensam vårdnad om klocksamlingen? Men ännu så länge är hon för snäll mot mig.
Longines har inte hittat hem till mig ännu, så jag har bara hunnit jämföra under passaroundveckan. De är ju ganska olika Longingesen har lite mer vintage-stuk. Jag tror det är svårt att slå Orisen för den har blivit en riktig favorit hos mig, speciellt gillar jag det biffiga gummiarmbandet.Grattis @Starship ! Grymt kul att följa dessa passarounds. Men nu är jag intresserad, vilken är bäst av Orisen eller Longinesen?