Sitter ju riktigt bra på dig!
Den sitter och känns väldigt bra faktiskt, diggar den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter ju riktigt bra på dig!
Vinn den till migDen sitter och känns väldigt bra faktiskt, diggar den!
Hah, vinner jag Oris:en blir det omlottningDu får hetsa @TobiasD Det gick bra för honom sist
Nejnej .Då går den raka vägen till migHah, vinner jag Oris:en blir det omlottning
Hah, vinner jag Oris:en blir det omlottning
Ja precis hahaHaha snyggt, så inte folket börjar ana oråd
Ja precis haha
Toppen, nu händer det lite igen!Hämtade ut den på posten igår kväll. Väldigt bra rengjord och förpackad av föregående testare. Första intrycket är att den känns rejäl och tung och tavlan är snyggare i verkligheten än på bild. Storleksmässigt känns den nästan i överkant för mina smala handleder.
Ja jag skulle tro att du kommer uppleva en viss skillnad mot din 31 mmToppen, nu händer det lite igen!
...Det blir alltså lite skillnad mot min klocka som i dag är på 31mm.
Sitter jo perfekt!Ja jag skulle tro att du kommer uppleva en viss skillnad mot din 31 mm
En till bild från gårdagen:
Jag är helt med dig där... Jag är därnäst på tur så därför pm:ade jag @Knorring, redan igår. Allt för att ligga lite före och hålla farten uppe. Försöker i alla fall...Ta nästa på tur. Lite akriv med att se sin tur och meddela addres innan är väl en bra ide.
Gnälligt, ja absolut eftersom jag inte fått fredagsdrinken utan måste handla...
Kör din vecka du enligt mig iallafall!Ursäkta jag har varit iväg!
3nduro har fått min adress nu.
Stryper ner min tur att testa klockan till 2-3 dagar för att vinna tillbaka lite tid alternativt så får ni hoppa över mig.