En rejäl handled så tror jag den kommer betydligt snyggare i övergången.Så är det! Men tror det skulle bli snyggare övergång mellan boett och länk
...Ingen sån där spinkarm som jag har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En rejäl handled så tror jag den kommer betydligt snyggare i övergången.Så är det! Men tror det skulle bli snyggare övergång mellan boett och länk
Samma här! Kör 40mm, varken mer eller mindreEn rejäl handled så tror jag den kommer betydligt snyggare i övergången.
...Ingen sån där spinkarm som jag har.
Tänkte det var lagom att man har den till senast torsdagen så näste man får den innan helgenBra jobbat av @MrRolex med mycket bilder och uppdateringar under veckan. Kul att följa!
Bra tänkt, där!Tänkte det var lagom att man har den till senast torsdagen så näste man får den innan helgen
Tror knappast att konferensen blir speciellt tung, men jag ska försöka...Vi hoppas på bilder ifrån en tuff resa söderut och konferens med tunga ämnen, allt för att klockan verkligen ska få bekänna färg.
Den fick ett dopp hos mig, dock ingen kamera medHögsommarvärme i flera veckor och klockan har ännu inte fått bada? Kom igen nu, det är trots allt en dykare.
Det är nog tillräckligt varmt i hela Sverige så det är helt ok att du isf badar en gång till.Den fick ett dopp hos mig, dock ingen kamera med
Jo, men då blir det med en annan klocka. Nu är det upp till larraDet är nog tillräckligt varmt i hela Sverige så det är helt ok att du isf badar en gång till.
Bada på, men jag missade att det var du och inte larra som skrev. Ska öva på att läsa innantill.Jo, men då blir det med en annan klocka. Nu är det upp till larra
Då har jag testat klart ORISen och konstaterar att det är en mycket prisvärd och välbyggd klocka. Skulle dock för min egen del önska att den var ett par mm mindre.
Försöker posta den till @larra64 under morgondagen.
Tack för den här tiden
Kul att klockan fått åka Ferrari, nu blir jag lite avundsjukHämtade klockan igår. Bättre känsla än jag trodde. Fick dock lite konkurrens idag när min breitling också kom med posten. Återkommer med bättre omdömme senare!
Här har vi en kille som jublar varje gång det är dags för klockservice för att det är så billigt.Hämtade klockan igår. Bättre känsla än jag trodde. Fick dock lite konkurrens idag när min breitling också kom med posten. Återkommer med bättre omdömme senare!
Hur går det? Fick du adressen? Vem har klockan nu? Jag är lite otålig inför lottningen. Upp med fler bilderJag vet att nästa kille skickat sin adress till mig redan men hittar inte mailet. Kan Du maila mig igen så jag kan skicka den vidare??
Du har pmJag vet att nästa kille skickat sin adress till mig redan men hittar inte mailet. Kan Du maila mig igen så jag kan skicka den vidare??