Lotto blev det @jabla. Oklart dock om det är Lotto 1 eller 2.Hur går det med utlottningen? Kör vi lotto på onsdag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lotto blev det @jabla. Oklart dock om det är Lotto 1 eller 2.Hur går det med utlottningen? Kör vi lotto på onsdag?
Älskar hur det här UR-artar.Lotto blev det @jabla. Oklart dock om det är Lotto 1 eller 2.
Haha! Okey! Får styra upp detta lite!
Får be om ursäkt för mitt något slappa engagemang...
Det är Keno vi går efter! (Ni vet det med bollarna, från Gotland)
Dagens utlottning utgår och skall inte räknas. Eventuella protester kan tas i PM till mig.
Nu kör vi utlottning på kenodragninen på lördag! (Osäker på klockslag) vi utgår från den ursprungliga listan som @jabla postade häromdagen.
Parfymfickkniv, ett nytt begrepp.All denna negativitet mot klockan, varför? Trevlig sommarklocka som har mer attityd än en klocka från någon låtsas fickknivstillverkare...![]()
Grattis @Sjobedan! tycker du är en värdig vinnare efter alla passarounds du varit med och startat.
Tack @jabla! Uppskattas.
Fler passarounds kommer, eller vad säger du @hollow123 ?
Får passa på att rikta ett stort tack till alla deltagarna och till Alex som i vanlig ordning har styrt upp turordning och liknande.
![]()
Det tror jag inte...?Tack! Gtg snart? För visst var det dig jag mötte på bussen för ett tag sedan?![]()
Tack! Gtg snart? För visst var det dig jag mötte på bussen för ett tag sedan?![]()
Men vi ska GTG:a på fredag i Göteborg. Du är välkommenDet tror jag inte...?
Äe vad tusan.. Gbg blir lite långtMen vi ska GTG:a på fredag i Göteborg. Du är välkommen![]()
Tack själv för en bra uppstyrd passaround.![]()
Då har klockan ankommit till sin sista destination
Notera även det snygga armbandet som @Urkvinnan har gjort
Tack för denna rundan!