• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

PASSAROUND SQUALE 1521 ONDA EMERALD

Ja då var den igång tog en snabbbild innan paketet gick iväg, tavlan är sjukt snygg alltså. Behövs en bättre fotograf än jag dock:)
Onda.jpg

Såg mer blå/turkos ut än grön! Snygg. Squale måste jobba på sina bilder - texten på urtavlan är ju svart medan på bilderna så är den vit(?).
Hmmm spännande :D Svårt det där med modeller och färger. Den ser nästan ut som en Azzurro istället. Gnomons LE Onda Laguna har svart text på deras bilder, men Squales egna Onda Emerald har vit text på bilderna... Men alla är ju apsnygga :D

Azzurro
17536707-3.1024.jpg

Laguna
Squale50AtmosOndaLaguna3_9fa195ce-0f08-448e-98d5-d271699fb019_2000x.jpg

Emerald
1521%20emerald.jpg

Hmmm spännande :D Svårt det där med modeller och färger. Den ser nästan ut som en Azzurro istället. Gnomons LE Onda Laguna har svart text på deras bilder, men Squales egna Onda Emerald har vit text på bilderna... Men alla är ju apsnygga :D

Azzurro
17536707-3.1024.jpg

Laguna
Squale50AtmosOndaLaguna3_9fa195ce-0f08-448e-98d5-d271699fb019_2000x.jpg

Emerald
1521%20emerald.jpg
Ja, tänkte detsamma vad gäller färgen azzurro (eller laguna för den delen). Ganska märkligt att texten är i annan färg, även om båda är väldigt snygga.

Kanske blir en Laguna iallafall då om det är färgen på texten som skiljer, men jag hoppas verkligen att den är grön och inte turkos :D
Den är grön, enligt mig i vilket fall, dock kanske inte bästa bilden. Jag älskar verkligen tavlan, dock är de mörkaste bilderna på den för mörka enligt mig. Kommer snart betydligt bättre och mer bilder på den

Tillbaka
Topp