Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg mer blå/turkos ut än grön! Snygg. Squale måste jobba på sina bilder - texten på urtavlan är ju svart medan på bilderna så är den vit(?).Ja då var den igång tog en snabbbild innan paketet gick iväg, tavlan är sjukt snygg alltså. Behövs en bättre fotograf än jag dock
Ja vi får se när den dyker upp. Jag hoppas på måndag.Oj! det gick snabbt! Jag ser fram mot en bildkavalkad
Squale´s bilder är kanske de sämsta jag har sett, men det gör ju också att man blir positivt överaskad varje gångSåg mer blå/turkos ut än grön! Snygg. Squale måste jobba på sina bilder - texten på urtavlan är ju svart medan på bilderna så är den vit(?).
Redan full på två munnar, denna skulle ju ut i squale tråden och inte härAW dags, Fick någon inbjudan på online AW men vi kan väl köra en Squale AW
Skål Squale vänner!!
Hmmm spännande Svårt det där med modeller och färger. Den ser nästan ut som en Azzurro istället. Gnomons LE Onda Laguna har svart text på deras bilder, men Squales egna Onda Emerald har vit text på bilderna... Men alla är ju apsnyggaSåg mer blå/turkos ut än grön! Snygg. Squale måste jobba på sina bilder - texten på urtavlan är ju svart medan på bilderna så är den vit(?).
Jag trodde att texten skulle vara vit. Ser ju fantastiskt fin ut i alla fall!Ja då var den igång tog en snabbbild innan paketet gick iväg, tavlan är sjukt snygg alltså. Behövs en bättre fotograf än jag dock
Kanske blir en Laguna iallafall då om det är färgen på texten som skiljer, men jag hoppas verkligen att den är grön och inte turkosJag trodde att texten skulle vara vit. Ser ju fantastiskt fin ut i alla fall!
Jag tycker att det är snyggast med den vita texten men det andra funkar också. Misstänker att det inte är texten man kommer att kolla på när den sitter på armen.Kanske blir en Laguna iallafall då om det är färgen på texten som skiljer, men jag hoppas verkligen att den är grön och inte turkos
Nja, texten är okej vilket som... men färgen får ju gärna vara grönJag tycker att det är snyggast med den vita texten men det andra funkar också. Misstänker att det inte är texten man kommer att kolla på när den sitter på armen.
Japp, definitivt. Men vad jag har sett på bilder på Instagram så är den grön i alla fall.Nja, texten är okej vilket som... men färgen får ju gärna vara grön
Ja, tänkte detsamma vad gäller färgen azzurro (eller laguna för den delen). Ganska märkligt att texten är i annan färg, även om båda är väldigt snygga.Hmmm spännande Svårt det där med modeller och färger. Den ser nästan ut som en Azzurro istället. Gnomons LE Onda Laguna har svart text på deras bilder, men Squales egna Onda Emerald har vit text på bilderna... Men alla är ju apsnygga
Azzurro
Laguna
Emerald
det trodde jag med, har inte sett det förrän nu, bilden de har gett mig är den vit på, tack skall gå på dem men listan är lång nu, skickar frågor på 30 grejor och har jag tur får jag svar på en (oftast inte alls) men blir väl bättre än efter coronaJag trodde att texten skulle vara vit. Ser ju fantastiskt fin ut i alla fall!
Den är grön, enligt mig i vilket fall, dock kanske inte bästa bilden. Jag älskar verkligen tavlan, dock är de mörkaste bilderna på den för mörka enligt mig. Kommer snart betydligt bättre och mer bilder på denKanske blir en Laguna iallafall då om det är färgen på texten som skiljer, men jag hoppas verkligen att den är grön och inte turkos
Det skulle förklara den svarta texten i alla fall.Ser mer ut som Laguna, kan de ha gjort lurat mig? Eller gjort fel? Hur som helst tavlan enligt mig är sjukt snygg
Ser mycket bra utDet kanske är dags att bjuda på lite bilder. Inte hunnit fota så mycket än, men några i alla fall.
Den där blir man ju glad av att bara titta på!Det kanske är dags att bjuda på lite bilder. Inte hunnit fota så mycket än, men några i alla fall.
Fantastiskt fin! Vad är det för band med i passarounden förresten?Det kanske är dags att bjuda på lite bilder. Inte hunnit fota så mycket än, men några i alla fall.
Ja, och vad var det för mått mellan bandhornen?Fantastiskt fin! Vad är det för band med i passarounden förresten?
20mm.Ja, och vad var det för mått mellan bandhornen?
MeshetFantastiskt fin! Vad är det för band med i passarounden förresten?
Väldigt fin, ska verkligen bli kul att få testa den!Det kanske är dags att bjuda på lite bilder. Inte hunnit fota så mycket än, men några i alla fall.
Var försiktig så att du inte trillarJag och squalen har varit på en kvällstur med trehjulingarna.
Det tänkte jag med på. Men om det värsta skulle inträffa får den ju bara massa skönhetsmärken.Var försiktig så att du inte trillar