• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PASSAROUND SQUALE 1521 ONDA EMERALD

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Går ju inte att missa att det är blå AR på den i alla fall. :D
PSX_20200707_185311.jpg


PSX_20200707_185326.jpg


För övrigt så fick FruBr syn på klockan nu och jag tar INGET ansvar för om hon tar den! :eek: Jag ska göra mitt bästa för att försvara den men hon är råare än mig så... :bag:
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Går ju inte att missa att det är blå AR på den i alla fall. :D
PSX_20200707_185311.jpg

PSX_20200707_185326.jpg


För övrigt så fick FruBr syn på klockan nu och jag tar INGET ansvar för om hon tar den! :eek: Jag ska göra mitt bästa för att försvara den men hon är råare än mig så... :bag:
Du får alltså helt enkelt se till att ta hem omröstningen, den här gången också. ;)Annars har jag en trevlig grön Edox automat som du skulle kunna distrahera henne med. :D
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Du får alltså helt enkelt se till att ta hem omröstningen, den här gången också. ;)Annars har jag en trevlig grön Edox automat som du skulle kunna distrahera henne med. :D
Ska göra mitt bästa! Sist jag vann en Passaround (Casio Edifice EQB-1000) så tog hon den samma dag den kom hem och jag har inte sett den sen dess. :confused: Ska ha Edoxen i åtanke om det inte går så bra. :D
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Cykelklocka? Check!
PSX_20200709_082558.jpg


Återvinningsklocka? Check!
Inte alla som har en återvinningscontainer från Apple förresten! :D
PSX_20200709_082519.jpg


Måste säga att dem här klockan är en riktig vinnare och jag är helt såld. När till och med FruBr tycker att den är schysst på vitt gummi, då är det en bra klocka. :cool:
PSX_20200708_204624.jpg
 

sirengatto

Panerai
2-Faktor
Cykelklocka? Check!
PSX_20200709_082558.jpg


Återvinningsklocka? Check!
Inte alla som har en återvinningscontainer från Apple förresten! :D
PSX_20200709_082519.jpg


Måste säga att dem här klockan är en riktig vinnare och jag är helt såld. När till och med FruBr tycker att den är schysst på vitt gummi, då är det en bra klocka. :cool:
PSX_20200708_204624.jpg
Papper baklänges blir ju Apple, så det makes sense :D
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Inga bilder på klockan idag för FruBr har lagt tassarna på den. Hon är ännu mer sugen än jag på en så hon fick ha den lite. Givetvis på det vita gummit! :cool:
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Jag får nog beställa en ny klocka som vi kan skicka vidare i passarounden, vi kommer aldrig få tillbaka denna. :sorry: Nu sitter hon och kollar lumen och reflektioner i tavlan. "Den blir finare om man gör såhär, det blir en djupare grön färg i tavlan." Vem fan är du och vad har du gjorde med min fru..? :confused:
PSX_20200710_213217.jpg
 

v0n

Patek
2-Faktor
Jag får nog beställa en ny klocka som vi kan skicka vidare i passarounden, vi kommer aldrig få tillbaka denna. :sorry: Nu sitter hon och kollar lumen och reflektioner i tavlan. "Den blir finare om man gör såhär, det blir en djupare grön färg i tavlan." Vem fan är du och vad har du gjorde med min fru..? :confused:
PSX_20200710_213217.jpg
Äh, låt henne ta den säger jag :hilarious: winner winner chicken dinner!
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Jag får nog beställa en ny klocka som vi kan skicka vidare i passarounden, vi kommer aldrig få tillbaka denna. :sorry: Nu sitter hon och kollar lumen och reflektioner i tavlan. "Den blir finare om man gör såhär, det blir en djupare grön färg i tavlan." Vem fan är du och vad har du gjorde med min fru..? :confused:
PSX_20200710_213217.jpg
Haha!! :hilarious:

Vi får väl helt enkelt skramla till en ny Onda, så ni får behålla den här! Allt för att @MaBr får ha ”happy wife, happy life”! :D
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Haha!! :hilarious:

Vi får väl helt enkelt skramla till en ny Onda, så ni får behålla den här! Allt för att @MaBr får ha ”happy wife, happy life”! :D
Jag uppskattar omtanken! :D Ska försöka sno tillbaka den när hon sover... :nailbiting:

Ni behöver i alla fall inte skramla, hon tjänar pengar som gräs och kan köpa en egen Onda. Är värre för en annan knegare. :p
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Mitt mission var en succé och klockan är nu tillbaka på min arm. För att hon inte ska känna igen den vid första anblick så försökte jag ändra identitet på den genom bandbyte. Blev sådär om jag ska vara ärlig, svart flyger inte på denna. :confused: Blev också, om möjligt, ännu svårare att fotografera. :snaphappy:
PSX_20200711_092849.jpg

PSX_20200711_092827.jpg

PSX_20200711_092804.jpg
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Mitt mission var en succé och klockan är nu tillbaka på min arm. För att hon inte ska känna igen den vid första anblick så försökte jag ändra identitet på den genom bandbyte. Blev sådär om jag ska vara ärlig, svart flyger inte på denna. :confused: Blev också, om möjligt, ännu svårare att fotografera. :snaphappy:
PSX_20200711_092849.jpg

PSX_20200711_092827.jpg

PSX_20200711_092804.jpg
Svart flyger inte? Why not?
 
Topp