• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround. Victorinox I.N.O.X. Professional Diver

mouqvist

Rolex
Pass, jag tror inte att den vidbara bezel tål särskilt mycket jfm ursprunliga modellen, klockan är ingen värsting längre.
Finns de inte med grön färg längre, dessa är tuffa!
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Bra färger. Men som djurgårdare är det omöjligt att bara välja en. Väljer av detta skäl att avstå. Men lyfter på hatten för initiativet och trådstartaren. Lycka till, detta skall bli kul att följa.
 

MariaE

Panerai
Röd + Gul är ju Orange så varför Blå först??? ;)
Jag vet, det känns som ett felaktigt val :bag: men jag vill testa en blå klocka. Jag lär ju inte vinna den med mina usla fotokunskaper så jag ser det som ett tillfälle för kläm och känn. Mest sugen är jag på den gula. :hungry: Den röda såg lite dassig ut i färgen så den lockade inte.
En orange hade varit :heart:
 

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Innan jag släcker ned för ikväll så är sammanställningen följande avseende färg Prio 1:

Röd: Jag, Glusch, Eurenius, Urkvinnan
Gul: xHenke, Engel, JagÄrTiden, jabla, NickL, Daniel Cruz Vera, Strindberg
Blå: Freddie L, Equilibrium, Ebbot, EmilW, Moorflax, Dr Puh, MariaE

6 + 3 + 3 platser kvar
 

jabla

Sarlacc
Jag vet, det känns som ett felaktigt val :bag: men jag vill testa en blå klocka. Jag lär ju inte vinna den med mina usla fotokunskaper så jag ser det som ett tillfälle för kläm och känn. Mest sugen är jag på den gula. :hungry: Den röda såg lite dassig ut i färgen så den lockade inte.
En orange hade varit :heart:
Du kan få låna den gula när jag vunnit. :D
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Detta kan ju vara skoj. Är med om jag får. Signa upp mig på den sista blå, alternativt röd :)
 
Senast ändrad:

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Detta kan ju vara skoj. Är med om jag får. Signa upp mig på den sista blå, alternativt röd :)
Klart du får!:) Vi skall inte vara überpetiga.....

Då tecknas nu reservplatser för blå I.N.O.X.

Vad hände med suget efter rött? Peppe Eng på TV4 sportar sedan många år rödtavlat och vågar han vågar vi....eller hur!;)
 

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Nu tänkte jag förflytta mitt bleka kontorsanlete mot skogen för en stärkande helg med motorsåg, yxa och spade men med tvivelaktig uppkoppling. Åter civilisationen söndag kväll.

Alla som anmält sig har blivit garanterade sina förstaval. Det som nu återstår innan sjösättning är fyra röda och en gul I.N.O.X. Så snart allt är klart kommer PM att skickas till samtliga.

En skön helg tillönskas er alla :)
 

tissoter

Audemars
Nu tänkte jag förflytta mitt bleka kontorsanlete mot skogen för en stärkande helg med motorsåg, yxa och spade men med tvivelaktig uppkoppling. Åter civilisationen söndag kväll.

Alla som anmält sig har blivit garanterade sina förstaval. Det som nu återstår innan sjösättning är fyra röda och en gul I.N.O.X. Så snart allt är klart kommer PM att skickas till samtliga.

En skön helg tillönskas er alla :)
Får ja ta med den ut på sjön, om jag LOVAR att inte tappa den?
 
Topp