• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pastorn

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en GS på distans till @Pastorn allt gick super smidigt! Bra kommunikation och blixt snabb betalning, 100% GG som jag gärna gör fler affärer med 👍
 
Köpte en klocka av pastorn, det har blivit en vana😁 han är en riktigt reko kille och en affär med honom kommer inte göra någon besviken, ever
 

Mandunko

Cartier
2-Faktor
Sålde Rolex på distans till @Pastorn. Svintrevlig herre. Blixtsnabb kommunikation och betalning. Här gör jag gärna affärer igen. Rekommenderas! :happyhappy:
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Köpt silikonband med spänne av @Pastorn som var i ypperligt skick. Krångelfritt, trevlig kommunikation och en paketering i världsklass! Rekommenderar denne Goodguy till 100%!
 

Angeli

Rolex
2-Faktor
Jag träffade @Pastorn f2f och sålde en Tudor BB58. Mycket smidig och flexibel affär från början till slut med denna trevliga herre och trevlig pratstund, som jag mer än gärna gör affärer med igen. Rekomenderas starkt till 110 % Gg
 
Topp