• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Patek Philippe Calatrava 5196J *Nu även delbyte*

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Patek Philippe Calatrava 5196J i gulguld. Köpt av mig från Engelsk handlare i höstas.
Klockan är uttagen 2006 enligt medföljande certifikat.
Klocka i mycket fint skick. Säljes som sagt med Certifikat, Läderfodral med böcker, stora moderna boxen inkl. ytterbox och kartong samt lilla leveransboxen.
Jag har ingen känd servicehistorik men klockan går mycket bra och dagens test i timegraphern visar även på detta.
Svårfotad klocka, mer bilder eller förtydliganden kan skickas vid seriös kontakt.
Jag vill nu ha 130.000kr för denna skönhet. Kan ta vissa delbyten, kom med förslag och bytesvärde!
Retur enligt överenskommelse vid distansaffär och FTF.
Referenser från tidigare försäljningar finns i tråd https://klocksnack.se/threads/jensab.10279/
/j
cal1.JPG
cal2.JPG
Cal3.JPG

Cal4.JPG

Cert.JPG
Timegraph.JPG
 
Senast ändrad:
Topp