Läsning väntar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Byt klocka innan du fortsätter!Läsning väntar
H.e.r.r.e.j.ä.v.l.a.r
Läsning väntar
Det här var ett lite annorlunda utrop. Jag har aldrig sett ngt liknande.
https://www.bukowskis.com/sv/auctio...ctronic-master-clock-system-five-module-tower
Ja priserna över hela linjen justerades upp med en procentsats som jag är lite osäker på vad den var, första juni.Stämmer det att priserna på Patek höjs/har höjts nu i juni, ngn som vet?
Fyra procentJa priserna över hela linjen justerades upp med en procentsats som jag är lite osäker på vad den var, första juni.
Redan börjat gälla eller?Fyra procent
Har väl ingen betydelse. Deras ADs har ju ändå inget vettigt att säljaRedan börjat gälla eller?
Från första juni.Redan börjat gälla eller?
Beror på definitionen av vettigt, om Naut/Aqua avses så absolutHar väl ingen betydelse. Deras ADs har ju ändå inget vettigt att sälja
Beror lite på vilket land du kör från. Testa med VPN via exvis USA så kommer du att se priserna.Får fortfarande inte fram list...
#Sämst
Beror lite på vilket land du kör från. Testa med VPN via exvis USA så kommer du att se priserna.
Du kanske kan göra en ps och lägga upp?Beror lite på vilket land du kör från. Testa med VPN via exvis USA så kommer du att se priserna.
Google är din vän! Googla ”fred VPN site” och kör via nån av dom förslagen så ser det ut som om du surfar från ett annat land. Baksidan är hastigheten. Och alla jävla annonser men det går att leva med om du bara använder det för att kolla priser då och då.Från Sverige. Med risk för att vara korkad men hur gör man det då?
Se exempel nedan:Du kanske kan göra en ps och lägga upp?
Löste det sig eller hur gick du till väga?den bilden såg jag men tänkte inte till före jag jämför boxen som jag ha hemma.
Nej, bara blivit dyr....Såg att LW skulle ha 350’ för en Aquanaut från 2015? Har jag missat något, har den gått ur produktion?
De vill ha 560k för sin 5164 ocksåSåg att LW skulle ha 350’ för en Aquanaut från 2015? Har jag missat något, har den gått ur produktion?
Nej, bara blivit dyr....
De vill ha 560k för sin 5164 också
Minst sagt!Vilken märklig klockvärld vi lever i
Vi behöver en lågkonja! ;-) Gick väl att köpa en nautilus för ~200k kring 2010?Vilken märklig klockvärld vi lever i