Den bästa, måste snart tillbaka.Aldrig haft en klocka som bärs så skönt som 5167an
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den bästa, måste snart tillbaka.Aldrig haft en klocka som bärs så skönt som 5167an
Sitter riktigt bra på dig! Upplevde den för stor för mina taniga armarAldrig haft en klocka som bärs så skönt som 5167an
Tack! Hade aldrig testat innan köpet blev av Men visade sig vara en fullträff!Sitter riktigt bra på dig! Upplevde den för stor för mina taniga armar
Tack! Hade aldrig testat innan köpet blev av Men visade sig vara en fullträff!
Stort grattis, passar dig prefekt!! Fick du vänta länge på den?Tack! Hade aldrig testat innan köpet blev av Men visade sig vara en fullträff!
Tack! Fick vänta en dag från att jag fick meddelande att jag fick köpa den tills att jag slog till. Dock var meddelandet från en annan KS medlem och inte AD som jag misstänker att du syftar påStort grattis, passar dig prefekt!! Fick du vänta länge på den?
Köp güld inget jävla stål!Hur går det nu? Hört att man kan köpa nya stålpatek hos AD nu med tanke på att alla priser ”rasar”. Konstigt att dom inte ringt än...
Ser stor ut, har du små handleder eller bärs 5167 så stort?Aldrig haft en klocka som bärs så skönt som 5167an
Den bärs stort imo, väldigt platt.Ser stor ut, har du små handleder eller bärs 5167 så stort?
Så sant! Köper gärna en 5167 i guld. Förväntar mig ett samtal innan påsk!Köp güld inget jävla stål!
Hmm kul att du tänker så. Kanske är bilden som gör att den uppfattas stor? Jag upplever klockan som väldig bra i både storlek och passform.Ser stor ut, har du små handleder eller bärs 5167 så stort?
Tycker den ser betydligt större ut än dj?Hmm kul att du tänker så. Kanske är bilden som gör att den uppfattas stor? Jag upplever klockan som väldig bra i både storlek och passform.
Jag har inget bra att mäta med just nu, kan försöka hitta något imorgon. Här är två referensbilder. Lånad 5712 och min gamla DJ41.
Tack Kanske kan vara för att bilden på DJ är på längre håll och 5167an är närmare tagen. Jag upplever 5167an som mindre i verkligheten, men jag håller med att på bilden ser den större ut än DJTycker den ser betydligt större ut än dj?
Grattis till en fin klocka iallafall
Den var kul! Var hittade du den?Tyckte den här var lite rolig. “If you know, you know”
Shoot!Aquanaut med batteri, 5064? 30.000? Några år sen?
Så många funderingar......
Hur stor del av det tror du är den låga vikten? Jag tycker klockor dragit iväg viktmässigt de senaste åren.Aldrig haft en klocka som bärs så skönt som 5167an
Bra artikel!
Jag tror det är en kombination av låg vikt samt gummiband som sitter jäkligt bra på armen. Kan jämföra med en gammal datejust ref 1601 som bars väldigt lätt men inte lika skönt och stabilt.Hur stor del av det tror du är den låga vikten? Jag tycker klockor dragit iväg viktmässigt de senaste åren.
Det där är utan tvekan en scamÄr inte i ligan för att posta några bilder på en egen Patek än på några år.. Men såg precis en auktion avslutas av en Nautilus Chronograph ref. 5980/1AR-001. Gick för 164.000 sek. Såldes i Italien.. Är inte kunnig så vet inget om äktheten, finns ju rätt bra kopior..
https://www.ebay.com/itm/392758086045
Det var min första tanke också, men är som sagt inte kunnig. Men finns säkert andra här som har koll.Det där är utan tvekan en scam
Ja normalpris för den där är ju närmre miljonen, ebay kryllar av liknande scamsDet var min första tanke också, men är som sagt inte kunnig. Men finns säkert andra här som har koll.
Berätta gärna varför så vi kan lära oss!Det där är utan tvekan en scam
Ingen säljer så billigt.Berätta gärna varför så vi kan lära oss!
Jag säger inte emot dig, men ibland är folk desperata efterpengar, och det är möjligt att säljare inte fått högre bud av beghandlare?
Jag fyndade från greker under EURO-krisen på ebay.
Berätta gärna varför så vi kan lära oss!
Jag säger inte emot dig, men ibland är folk desperata efterpengar, och det är möjligt att säljare inte fått högre bud av beghandlare?
Jag fyndade från greker under EURO-krisen på ebay.
Är det för bra för att vara sant........ är det oftast det.Ingen säljer så billigt.
Ingen säljer så billigt.
Är det för bra för att vara sant........ är det oftast det.
Billigaste jag hittar på c24 är runt 850k, så denna gick ju typ 80% billigare, vilket såklsrt är orimligt.Ok, så det som avslöjar scam enligt er är att minstapriset var för lågt satt? 25% under billigaste på Chrono24 är ju minst sagt "för billigt".
Jag säger inte att ni har fel, men det är speciella tider just nu, och jag kan tänka mig att det kniper till ordentligt vad gäller likviditeten för en hel del personer och företag.
Det jag skulle säga absolut tyder på scam är kontots ebayhistorik. 3 avslutade affärer, med 2 olika personer. Den ena kosttillskottsäljare, den andra pysselsäljare, båda från Thailand. Säljaren påstås bo i Italien.