Jag gillar svarta bättre, den ger lite mer sportig känsla.Har samma! Hur gillar du det svarta bandet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar svarta bättre, den ger lite mer sportig känsla.Har samma! Hur gillar du det svarta bandet?
5740 är verkligen imponerande. Men jag kan inte komma runt det faktum att den saknar sekundvisare. Ja, jag vet att 3700 inte heller hade det men jag tycker nog att en modern sportklocka ska ha det. Sen att det beror på begränsningar i 240 Q må vara hänt men jag saknar det ändå.Jag har inte ens kommit till nivån att köpa min första PP men polarn här har lagt i en helt egen växel![]()
![]()
Kul när de går bra för kompisarna iaf![]()
Fler bilder! Hur känns den på handleden?Jag gillar svarta bättre, den ger lite mer sportig känsla.![]()
Inte ens tänkt på förrän du nämner det5740 är verkligen imponerande. Men jag kan inte komma runt det faktum att den saknar sekundvisare. Ja, jag vet att 3700 inte heller hade det men jag tycker nog att en modern sportklocka ska ha det. Sen att det beror på begränsningar i 240 Q må vara hänt men jag saknar det ändå.
Den känns bra, jag gillar lite tyngd på handleden. Men favoriten dailyn är YM 226627 Titanium. Lite fler bilder. Jag önskade en exit watch - i guld och ville också ha displaycase i samlingen - får både och med denna!Fler bilder! Hur känns den på handleden?
Tack! Skicka gärna upp en sida vid sida med YM också vid tillfälleDen känns bra, jag gillar lite tyngd på handleden. Men favoriten dailyn är YM 226627 Titanium. Lite fler bilder. Jag önskade en exit watch - i guld och ville också ha displaycase i samlingen - får både och med denna!
![]()
![]()
![]()
Den där är oväntat snygg