• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Har samma! Hur gillar du det svarta bandet?
Jag gillar svarta bättre, den ger lite mer sportig känsla.
IMG_1005.jpeg

Jag har inte ens kommit till nivån att köpa min första PP men polarn här har lagt i en helt egen växel
IMG_8488.jpeg
IMG_1362.jpeg

Kul när de går bra för kompisarna iaf :)
5740 är verkligen imponerande. Men jag kan inte komma runt det faktum att den saknar sekundvisare. Ja, jag vet att 3700 inte heller hade det men jag tycker nog att en modern sportklocka ska ha det. Sen att det beror på begränsningar i 240 Q må vara hänt men jag saknar det ändå.

5740 är verkligen imponerande. Men jag kan inte komma runt det faktum att den saknar sekundvisare. Ja, jag vet att 3700 inte heller hade det men jag tycker nog att en modern sportklocka ska ha det. Sen att det beror på begränsningar i 240 Q må vara hänt men jag saknar det ändå.
Inte ens tänkt på förrän du nämner det :) Själv känner jag att klockorna blir något små, även om en nättare klocka också har sin charm. Storleksmässigt är denna den bästa Nautilus jag provat, hade tagit den alla gånger.

IMG_7553.jpeg

Tillbaka
Topp