• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Snabb fråga till grabbarna som båda har haft 3800 och 14790.
Ser och känns en PP3800 mindre ut på näven än en RO14790?
3800 och 2 x 14790

3800 känns mindre, inte lika långa luggar tex
image.jpeg

En fråga nu när man har blivit patek ägare, kan jag registrera om klockan så att den står i mitt namn i Pateks arkiv? Om ja, hur går jag tillväga?

En fråga nu när man har blivit patek ägare, kan jag registrera om klockan så att den står i mitt namn i Pateks arkiv? Om ja, hur går jag tillväga?
Du reggar dig på Pateks site (kommer inte ihåg om det finns ett formulär eller om det är en maillänk) och uppger dina uppgifter som sparas och du får tidningen hemskickad ett par gånger per år.

Fett ju! Sitter själv och kollar på en beggad vittavla. Får man fråga var någonstans du står i kö?

Härligt!

Absolut, Patek handlaren i Marbella/Puerto Banus.
Det som är bra här att oftast är det köpstarka kunder med dålig väntförmåga så när klockan väl kommer in kan dom redan ha köpt en på annat håll.
Förhoppningsvis har jag den nästa år :)

Ingen handpenning alls trots jag erbjöd mig 10% iaf.
Dom går strikt efter lista här och premierar "locals" framför turister.

Är du ute efter en vit kan du nog ha den relativt fort tror jag.

Vet inte riktigt faktiskt, blev så överaskad när hon sa jag kunde få bli nr 3 i kön att jag jumped the gun direkt utan att ens fråga pris :D

Ska dock tillbaka dit nu under veckan och prova en spirit of big bang. Lovar att fråga då ;)

Tillbaka
Topp