Bra fångat! Ser fin ut.Helt rätt! Lyckorus. Känner mig odödlig!
Årsmodell?
/j
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra fångat! Ser fin ut.Helt rätt! Lyckorus. Känner mig odödlig!
Bra fångat! Ser fin ut.
Årsmodell?
/j
Grym combo.-86. Är väldigt nöjd. Nyservad i mars. Har letat rätt länge efter en stålare till min 5196r.
3800 och 2 x 14790Snabb fråga till grabbarna som båda har haft 3800 och 14790.
Ser och känns en PP3800 mindre ut på näven än en RO14790?
Jag tror det är där nånstans, kanske 88?. Det finns även svarta dagskivor med annat typsnitt. Något jag även tror ändrades runt 86.När bytte de egentligen till vitt datum?
Du reggar dig på Pateks site (kommer inte ihåg om det finns ett formulär eller om det är en maillänk) och uppger dina uppgifter som sparas och du får tidningen hemskickad ett par gånger per år.En fråga nu när man har blivit patek ägare, kan jag registrera om klockan så att den står i mitt namn i Pateks arkiv? Om ja, hur går jag tillväga?
Okej och det spelar ingen roll att den är registrerad sen tidigare?Du reggar dig på Pateks site (kommer inte ihåg om det finns ett formulär eller om det är en maillänk) och uppger dina uppgifter som sparas och du får tidningen hemskickad ett par gånger per år.
Nix, den nya registreringen tar över den gamla.Okej och det spelar ingen roll att den är registrerad sen tidigare?
Kalas tack för hjälpenNix, den nya registreringen tar över den gamla.
Nix, den nya registreringen tar över den gamla.
Fett ju! Sitter själv och kollar på en beggad vittavla. Får man fråga var någonstans du står i kö?Ställde mig i kö idag på en 5711 med blå tavla, endast 3st före mig i kö så inom nått år är den på handleden![]()
Fett ju! Sitter själv och kollar på en beggad vittavla. Får man fråga var någonstans du står i kö?
Sweet!! Tack för svar.Härligt!
Absolut, Patek handlaren i Marbella/Puerto Banus.
Det som är bra här att oftast är det köpstarka kunder med dålig väntförmåga så när klockan väl kommer in kan dom redan ha köpt en på annat håll.
Förhoppningsvis har jag den nästa år![]()
Ställde mig i kö idag på en 5711 med blå tavla, endast 3st före mig i kö så inom nått år är den på handleden![]()
Solen skiner.
/j![]()
Även på 5167 enligt ett butiksbiträde på Rob.Hur mkt handpenning?
Rob har totalt köstopp på 5711...
Vit samma pris som en blå? Pris i €?Ingen handpenning alls trots jag erbjöd mig 10% iaf.
Dom går strikt efter lista här och premierar "locals" framför turister.
Är du ute efter en vit kan du nog ha den relativt fort tror jag.
Gör så, PM:a migVet inte riktigt faktiskt, blev så överaskad när hon sa jag kunde få bli nr 3 i kön att jag jumped the gun direkt utan att ens fråga pris
Ska dock tillbaka dit nu under veckan och prova en spirit of big bang. Lovar att fråga då![]()
hur lång tid tar en
5980R-001
att vänta på? kanske blir min nästa klocka
hur lång tid tar en
5980R-001
Borde gå att fixa väldigt snabbt, om du har bråttom så ring runt till lite ad's i europa så kommer nog nån ha en inne. Skulle dock rekommendera att knata in till Bo Berggren, de är mkt trevliga och kunniga!hur lång tid tar en
5980R-001