• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Sjukt nöjd med min 5712.
image.jpeg

Ska du ha den resten av livet så vem fan bryr sig i ärlighetens namn. Ska du kränga vid ett senare tillfälle hade jag tänkt om.

Det är väl just det att om man vill/behöver sälja så är det så mycket enklare att sälja en komplett klocka med papper och box, speciellt i denna prisklass. Vid försäljning kommer man i princip att få tillbaka extrapriset för papper plus att den är klart mer likvid.

Det är väl just det att om man vill/behöver sälja så är det så mycket enklare att sälja en komplett klocka med papper och box, speciellt i denna prisklass. Vid försäljning kommer man i princip att få tillbaka extrapriset för papper plus att den är klart mer likvid.

Japp, men ska man behålla resten av livet hade inte jag brytt mig. Tycker mest att mina lådor med tillbehör bara ligger och skräpar.

Ska du ha den resten av livet så vem fan bryr sig i ärlighetens namn. Ska du kränga vid ett senare tillfälle hade jag tänkt om.

Visa ord, tar år mig. Jag ska ha en Nautilus någon gång och den ska stanna. Kanske borde vänta på rätt tillfälle. Vill inte rusa in i en.

• Like
Reactions: JEK
Tillbaka
Topp