Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ser ju tropical ut på bildenPassar på att lufta min 3800 lite.
/j
![]()
Passar på att lufta min 3800 lite.
/j
![]()
Ja vet, läckert. Men tyvärr inget annat än att det var lyktorna inne på espressohouse som var lite koppar-aktiga.ser ju tropical ut på bilden
Tackar, 1982.Mkt snygg årsmodell?
Sjukt nöjd med min 5712.
![]()
Den är ju förjävla bra, slänger upp en bild från i torsdags, tack för titten!
![]()
Fullt förståligt!Skönaste klocka jag ägt och den försäljning som fortfarande hemsöker mina drömmar
Fullt förståligt!
Snart fullmåne...
Vad tror ni? Anser att det är ett ok pris.http://www.chrono24.se/patekphilipp...=5&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm![]()
Utan box och papper...jäkligt bra pris
Utan box och papper...
Beror på om man är noga med sånt.
Vad tror ni? Anser att det är ett ok pris.http://www.chrono24.se/patekphilipp...=5&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm![]()
jäkligt bra pris
Inga papper. Hade aldrig övervägt. Hur dumsnål får man vara i den prisklassen?Bara papper som saknas. Bild på klocka i Box.
Helt klart dagens bild.Så grymSnart fullmåne...
Point taken.Inga papper. Hade aldrig övervägt. Hur dumsnål får man vara i den prisklassen?![]()
Bara papper som saknas. Bild på klocka i Box.
Ska du ha den resten av livet så vem fan bryr sig i ärlighetens namn. Ska du kränga vid ett senare tillfälle hade jag tänkt om.
Det är väl just det att om man vill/behöver sälja så är det så mycket enklare att sälja en komplett klocka med papper och box, speciellt i denna prisklass. Vid försäljning kommer man i princip att få tillbaka extrapriset för papper plus att den är klart mer likvid.
Ska du ha den resten av livet så vem fan bryr sig i ärlighetens namn. Ska du kränga vid ett senare tillfälle hade jag tänkt om.
Det är väl just det att om man vill/behöver sälja så är det så mycket enklare att sälja en komplett klocka med papper och box, speciellt i denna prisklass. Vid försäljning kommer man i princip att få tillbaka extrapriset för papper plus att den är klart mer likvid.
Japp, men ska man behålla resten av livet hade inte jag brytt mig. Tycker mest att mina lådor med tillbehör bara ligger och skräpar.
För att ta tips från känd handlare, boxen betyder "ingenting". Går ju att köpa på sidan, som sagt en så pass ny klocka i högre prisklass ska man inte va dumsnål på<3Bara papper som saknas. Bild på klocka i Box.
En grym klocka du skaffat dig, där ligger man i lä, hatten av min vän.Snart fullmåne...
Tror inte den kommer vara mycket svårare att sälja i framtiden, avsaknaden av papper reflekteras i priset och det är alltid någon som kommer tänka som Guskleto och inte bry sig...