• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Är det så? Det skulle betyda att man betalar för en produkt som man aldrig får, alternativt betalar för en köplats vars pris senare dras av på priset för produkten. Känns märkligt och inte helt enligt lag.

Som sagt dubbelkolla gärna, men betalningen faller inte inne om du inte köper utan blir till ett tillgodo i butiken.

Har sett flera bilder på nätet där olika Patek ligger i något som ser ut som en ytterst billig kartong med plastfönster.
Är de så de levereras till butik för att sedan läggas i den "vanliga" lådan som kunden får öppna?

standard.jpg

Har sett flera bilder på nätet där olika Patek ligger i något som ser ut som en ytterst billig kartong med plastfönster.
Är de så de levereras till butik för att sedan läggas i den "vanliga" lådan som kunden får öppna?

standard.jpg

Sådär levereras de till AD. AD ska sedan öppna dessa när klockan säljs alternativt när de tar upp för att skylta ut klockorna. Dessa ska enligt de riktlinjer som Patek har inte lämnas ut till kund men verkar göras i en del fall ändå.

Sådär levereras de till AD. AD ska sedan öppna dessa när klockan säljs alternativt när de tar upp för att skylta ut klockorna. Dessa ska enligt de riktlinjer som Patek har inte lämnas ut till kund men verkar göras i en del fall ändå.
Det beror nog på vem som ber om den. När jag köpte min 5711 så ville jag ju helst ha med allt som gick att få med klockan, ink. pappbokxen som levereras till butik. Men det gick tyvärr inte i mitt fall.

He, he. Näe, "too much" kan man nog säga. Rent färg-mässigt passar inget, och diamanterna blir bara fel. För att inte tala om gummibandet...

Wtf, vad är det där för armband? ser ut som en billig kopia på vattennötens vanliga... sen är ju diamanter, jag vet inte ens ens.. glöm att jag skrev nått.. Är den ens äkta? :borg::p

Själv tycker jag den är extremt ful och känslan var som om jag hittat den i ett Kinderägg. Kvartsur dessutom.
Fråga @Feskarn vad han tycker ;-)

Infästning till bandet på både 5065 och 5066 är så sjukt mycket snyggare än den integrerade lösningen på dagens 5167 och 5164

Tillbaka
Topp