Så fick man posta i den här tråden igen då.....
2 dagar gammal...
Mycket bra! Stort grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2 dagar gammal...
2 dagar gammal...
Grattis!
Massor med år!Grattis!
Hur lång kö är det på 5712 generellt typ?
Nu vet jag ju inte om detta är något klipp och klistrat i Photoshop eller om detta verkligen är jubileumsmodeller för Aquanaut. Tycker dock att de var riktigt trevliga.
![]()
![]()
Den första var ju sjukt tung!Nu vet jag ju inte om detta är något klipp och klistrat i Photoshop eller om detta verkligen är jubileumsmodeller för Aquanaut. Tycker dock att de var riktigt trevliga.
![]()
![]()
Nu vet jag ju inte om detta är något klipp och klistrat i Photoshop eller om detta verkligen är jubileumsmodeller för Aquanaut. Tycker dock att de var riktigt trevliga.
![]()
![]()
Verkar vara jubileumsmodeller som spekulerat, 5167/300g och r och endast 20 ex. De första ska redan ha levererats för 3v sedanDen i roséguld har florerat runt tidigare och har svårt att se att de skulle släppa ngt innan Basel
![]()
Magisk!!Ett litet bidrag från Nyårsafton
![]()
Herregud.. Varför måste vackra saker kosta så mycketEtt litet bidrag från Nyårsafton
![]()
Dämpat gold tavlan ... Hmmm, elegantEtt litet bidrag från Nyårsafton
![]()
Världsklass! Jag letar också efter en 5711 helguld.Ett litet bidrag från Nyårsafton
![]()
Världsklass! Jag letar också efter en 5711 helguld.
![]()
Är inte dom som typ uret.se och beställer grejer efter att du har beställt utav dom?Art of time har en helt ny om du är intresserad. I Sverige.
Är inte dom som typ uret.se och beställer grejer efter att du har beställt utav dom?
Allright!Ingen aning. Såg bara på Chrono24.
Some day, some day.Blir alltid glad av denna
![]()
KÖÖÖP!!![]()
Vill bara att den hamnar här på KS, är det för mycket begärt?
Är den inte avplastad? Eller har tavlan möglat? Prutmån isf?![]()
KÖÖÖP!!![]()
Vill bara att den hamnar här på KS, är det för mycket begärt?
Är den inte avplastad? Eller har tavlan möglat? Prutmån isf?![]()
Den är inte avplastad. Syns på dom andra bilderna. Får jag den för 1 mille så tar jag den direkt.![]()
Klämt på en sån, sjukt tung sak. Alldeles för stor och rörig för min smak