• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek sjukan!!

Genta

Cartier
- Varit tveksam till den lite röriga urtavlan, men jag tycker den växer ju mer man tittar på den. Sen vänder man på sidan och får njuta av urverket med mikrorotor
- YM blå. Bättre kontrast i den tavlan jmf med vanliga YM. Gärna en sån, men är den värd prisskillnaden mot andra sportrollar - tveksamt.
 

Ricrob

Patek
Håller med många innan mig.. PP'n är i en klass för sig men inte snyggare för det. Den är för plottrig helt enkelt. YM är fantastisk i designen med den blå tavlan, kanske Rolex bästa facelift ever!? Men hursomhelst.. Du ska ha en Sky eller YMII tycker jag, om du redan ledsnat på gullhullen vill säga.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Köpa YM och behålla GMT då? ;) Den blå urtavlan är riktigt trevlig. Urtavlan på Pateken tycker jag upplevs som rörig. Skulle satsat på en 5711R i så fall. Eller så får du jobba lite extra och satsa på Sky-Dwellern. :D
 

Kson

Patek
2-Faktor
Va får du för Omegan? Sälj den och jobba lite mer (om du kan det) för att köpa YM med blå tavla :)
 

Rille

Rolex
Pateken är riktigt fet men inget jag skulle bära själv.
Däremot Yachtmastern skulle jag mer än gärna se mer av, tycker den en riktigt clean och älskar tavlan!
 

Hardy

Thug
Hjälp på traven.
(bild från insta)
13672ACB-B72E-449A-B9B8-3A765C24035B-11928-00000A87ACB9D159_zpsc58f10e4.jpg
 

paradis

Audemars
Ska du jobba ihjäl dig för en klocka....jag hade lugnat mig...sparat lite....ock sen köpt YM.Den kommer inte att försvinna.
 

Målarn

The Steak
Bjuder 100 för Rollen. Budet gäller i en timme och accepterar du inte måste du måla om min sons rum. Frågor?

hahaha, om du vill ha målning så är du välkommen att PMa mig ;)

Ska du jobba ihjäl dig för en klocka....jag hade lugnat mig...sparat lite....ock sen köpt YM.Den kommer inte att försvinna.

Nee Paradis oroa dig inte, kan köpa den imorrn men jag Tänker :D
 

Isodor

Audemars
Jag gillar YM, den är fin.

Dock hade jag inte köpt en sådan jag redan haft en fin Rolex.. Satsa på en Nautilus istället med "ren" tavla! :)
 

David

Bödeln
PP:n ser sjukt jobbig ut, värre än de brukar, men Yacht-Mastern är grym! Kan inte bestämma mig för om blå eller platina håller bäst i längden, gillar båda.
 
Topp