• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek sjukan!!

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Men helt ärligt målarn, om du har en 911, varför vara sugen på en Boxster? :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Den Pateken är grym och sopar banan med YM. Tror de flesta här aldrig sett klockan på riktigt. Den upplevs definitivt inte plottrig.
 
Den Pateken är grym och sopar banan med YM. Tror de flesta här aldrig sett klockan på riktigt. Den upplevs definitivt inte plottrig.

Nu är ju dom två klockorna inte i närheten av varandra i pris och dom flesta skulle nog ta Pateken det är väl trots allt typ 150k i priskillnad???? Men det finns Pateker med cleanare tavlor....

Målarn: jag tycker du ska behålla din GMT och
köpa YM istället för Pateken eller sälja GMTn och köpa YG Sky-Dwellern ;-)

Du ska väl använda den på jobbet och då är nog inte Pateken på kroko bästa valet ;-)
 

Ricrob

Patek
Den Pateken är grym och sopar banan med YM. Tror de flesta här aldrig sett klockan på riktigt. Den upplevs definitivt inte plottrig.
Som sagt, det finns syskon med mycket cleanare tavlor men visst är den grym (och alla går ju inte loss på cleana tavlor heller) och jag vågar nog sticka ut hakan och påstå att jante har en del att säga i många kommentarer.. Sen är det som sagt en lite skev jämförelse med tanke på prisskillnaden, precis som Master säger. Även om YM'en är fantastisk så skulle jag välja den med motiveringen att kunna köpa några andra också och inte för att den slår PP'n på några andra plan.
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Jag är ju som bekant ingen stor vän av Nautilus i ursprungsläget (även om det avgjort är bättre utan länk) - men det är synd att välja snurreduttvarianten istället för den avskalade...
 
Topp