• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

pelagos1

Köpte en Tudor av Emil via Tradera, han var schysst nog att leverera den personligen redan samma kväll. 100% goodguy i mina ögon :)

Genomfört ett distans byte i 50t klassen med synnerligen trevlige @pelagos1. Blev mycket lyckat och två nöjda rolex ägare. Allt sommutlovat och ärligt beskrivet, snabb betalning av mellanskillnad och snabb leverans. Precis som det ska vara. Rekommenderas varmt :). 100 % good guy!

Gjorade en distansaffär med denna mycket trevliga herre i 40 000 kronors klassen. Allt gick smärtfritt från första kontakten tills att klockan satt på min arm. 100% goodguy utan tvekan. Ser fram emot nästa affär. ;)

Köpte klocka 30+k av @pelagos1
Det var några mil mellan oss men vi möttes för en f2f-affär på ungefär halva vägen för mig. Trevlig kille och allt var precis som beskrivet. Rekommenderas!

45A5ABDA-384F-401A-A606-7C83625BDEA2.jpeg

Köpt Orient SAT diver. Inga konstigheter, supersmidigt.

Bytt klocka med @pelagos1 inkl pengar till mig i mellanskillnad - Bra kommunikation, snabb och smidig hantering! Inga konstigheter alls helt enkelt. 100% goodguy

Köpte en Breitling av @pelagos1 på distans och kan enbart rekommendera denna säljare. Klockan skickades så snart pengarna var överförda och allt var helt enligt ÖK. Definitivt 100% GG

Tillbaka
Topp