• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

pelagos1

forsii

Omega
Köpte min första dyrare klocka av @pelagos1. Mycket trevlig, bra kommunikation och var snabb med att lägga paketet på lådan. Han hade även tålamod för mina frågor och lugnade mina nerver inför mitt första klockköp på distans. Gör gärna affärer igen!:)
 

Marcus1797

Omega
2-Faktor
Sålde en klocka i den högre prisklassen till @pelagos1 på distans för andra gången. Allt gick precis lika smidigt som första gången, snabb betalning och mycket trevlig kommunikation. Ser fram emot fler framtida affärer med denna GG.
 

Opinioncarb

Cartier
2-Faktor
Köpt klocka för 25k på distans med värde frakt. Perfekt säljare med bra kommunikation och rätt beskrivet.
Gör gärna fler affärer och rekommenderar starkt @pelagos1 som säljare.
Mvh Opc
 

Pippo

Omega
2-Faktor
Gjort F2F. Mycket tillmötesgående och tog sig dessutom åtskilliga mil söderut mitt i ryssvintern för att få till vår affär. Blev en trevlig (coronosäker) pratstund också men nästa gång får vi inte glömma kaffet!
I kort - pelagos1 är 100% GG!

/J
 

Tipo

Breitling
Gjort F2F på min första lite dyrare klocka - en BB58 - med @pelagos1. En riktigt trevlig upplevelse på alla sätt. 100% GG med stor kunskap om vårade älskade klockor. Ser fram emot fler affärer framöver!
 

Tipo

Breitling
Köpt en Breitling F2F av @pelagos1 - lika trevligt och smidigt som förra gången. Vi hann med en kaffe med klock- och bilsnack denna gång. 100% GG 👍
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en GS av @pelagos1 på distans. Snabbt skickat och mycket välpaketerat. Fantastiskt trevligt bemötande samt tog sig tid att besvara alla mina frågor/funderingar. Allt var helt och hållet enligt beskrivning och jag gör mer än gärna fler affärer i framtiden. 100% GG i min bok!
 
Topp