• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

pelagos1

Gjort ännu en distansaffär med @pelagos1 .
Ett byte i 25k klassen där klockan var helt enligt förväntningarna och hela affären var hur trevlig och smidig som helst :)
100% goodguy och jag gör mer än gärna affärer igen!

Köpte en GS av @pelagos1 på distans, trevlig och bra kommunikation, noggrann packning och den skickades direkt enligt överenskommelse. Mer än nöjd med klockan, precis vad jag ville ha och överensstämde med beskrivningen. bara en massa ++++++

Mötte upp med @pelagos1 och vi gjorde ett byte med pengar från mitt håll. Klockan var super fin och vi tog en kaffe och snackade Klockor en stund. Super trevlig och supersmidigt. 100% Good Guy! Gör gärna fler affärer i framtiden.

Mvh
Peter

Jag köpte en klocka av Emil via f2f-möte. Trevlig och ärlig om klockans skick. Så för mig som reste ca 45mil enkel resa var det helt klart värt det. Kan definitivt tänka mig att göra affärer med honom igen.

Möte @pelagos1 för en F2F affär. Grymt trevlig kille och klockan var helt enligt beskrivning. 100% GG och jag hoppas vi kan göra fler affärer i framtiden.

Sålt en GS F2F till @pelagos1 Ödmjuk kontakt hela affären igenom och Swish på förhand dessutom. Tack för en trevlig pratstund :) Jag gör mer än gärna affärer igen! Deal with confidence.

Tillbaka
Topp