Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där submarinern var riktigt fin. Har du kvar den?Visa din dynamiska duo, de två som krävs för tango eller bara ditt favoritpar.
Fina klockor!Här är mina.....för tillfället..... snart seglar flingan upp på topp igen...... ser fram emot det......
Med de två behöver man inte äga några klockor alls. De kompletterar varandra bra.
Tack. De är riktigt bra. Med det sagt har jag ju faktiskt annons ute på Sinnen, men det är för att jag tror jag vill byta till en 103.Med de två behöver man inte äga några klockor alls. De kompletterar varandra bra.
Är det smutsigt på glaset eller tavlan på kamraten?Jag tyckte den här var lite kul
Jösses, det hade jag inte ens tänkt på. Det var glaset. Här är fixat.Är det smutsigt på glaset eller tavlan på kamraten?
Top combo!18238 & 14790
Grym kombo!18238 & 14790
Man behöver inte fler än så här, en stål diver Sub beater och en dressy two tone DJ.1680 & 16013 det som är kvar av Rolex .
Dina klockor är alltid i riktigt bra skick. Kul att se dem.Snyggt med lite rött på tavlorna.
Sjukt bra skick på båda! Vad är det för ålder på turn-o-graphen?Snyggt med lite rött på tavlorna.
Tack.Cool blå kombo