Perfekt och perfekt... Jäkligt bra iaf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym duo! Vad kör du för band till Reverson? Blev sugen på ett sånt till minPerfekt och perfekt... Jäkligt bra iaf!
Icke den blekaste tyvärr! Nåt billigt i låtsaskrokodil som satt på när jag fick den. Har beställt två bespokeband, kommer efter jul!Grym duo! Vad kör du för band till Reverson? Blev sugen på ett sånt till min
-Under havets yta och bortom atmosfären!
Vad är det för gummiband?
Original till modellen. Inte specifikt till 143an men kommer på andra referenser inom samma serie.Vad är det för gummiband?
Tackar. Kommer kanske bli en sådan som nästa köp så var nyfikenOriginal till modellen. Inte specifikt till 143an men kommer på andra referenser inom samma serie.
Seikon ser gigantisk ut, vad är det för mm på den?Den här duon gillar jag
Seikon ser gigantisk ut, vad är det för mm på den?
Mysig!En plastig duo!
Också två skarpa klockor! Skulle fan kunna skära sashimi med den duon!Dom här gillar jag skarpt.
Jag kan mosa sashimi med mina G-Shocks!Också två skarpa klockor! Skulle fan kunna skära sashimi med den duon!
Lite mer färg än på mina plastiga squares.En plastig duo!
En plastig duo!
Riktigt fina!Lite mer färg än på mina plastiga squares.
Härligt!Härligt Duo, jag älskar Squares! Har min 3:e på ingång Den vänstra var riktigt schysst, vad är referensnummer på den?
Tackar! Riktigt schysst bild du lade upp tidigare btw!Härligt!
Det är en DW5610DN-9.
Stort tack!Tackar! Riktigt schysst bild du lade upp tidigare btw!
helgrym!
Så lika men ändå så olika!