Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt fin duo! Den blå Globemaster har länge varit lite av en drömklocka för mig. Dock aldrig lyckats klämma på en. Ser väldigt lika ut i storlek!Rätt nöjd med denna duo.
Har haft Globemastern i två dagar nu är visst det är lite av en smekmånad kanske , men är sjukt nöjd. Så mycket finare i verkligheten än på bild och den känns riktigt gedigen med fantastisk länk.Otroligt fin duo! Den blå Globemaster har länge varit lite av en drömklocka för mig. Dock aldrig lyckats klämma på en. Ser väldigt lika ut i storlek!
Sluta Tur den aldrig finns inne hos ADn här…Grattis i alla fall. Fantastisk klocka!Har haft Globemastern i två dagar nu är visst det är lite av en smekmånad kanske , men är sjukt nöjd. Så mycket finare i verkligheten än på bild och den känns riktigt gedigen med fantastisk länk.
Riktigt trevlig duo, och båda gör sig grymma på de där läderbandenDagens duo!
Tack!Riktigt trevlig duo, och båda gör sig grymma på de där läderbanden
PatinaDagens duo!
Kan inte annat än hålla med dig!(i rätt tråd denna gång )Speedmaster 005 + SKX007 är en av dem mest populära duos som vi har sett. Vad är ”det nya” nu när 005 och SKX007 inte tillverkas längre?
Speedmaster 3861 + DRESKX kanske?
Kan inte annat än hålla med dig!(i rätt tråd denna gång )
Grym duo! Men kan inte komma från att speedy borde kompletteras med en renodlad dykare. Så jag skulle satsat på en turtle, sumo eller liknandeSpeedmaster 005 + SKX007 är en av dem mest populära duos som vi har sett. Vad är ”det nya” nu när 005 och SKX007 inte tillverkas längre?
Speedmaster 3861 + DRESKX kanske?
Grym duo! Men kan inte komma från att speedy borde kompletteras med en renodlad dykare. Så jag skulle satsat på en turtle, sumo eller liknande
Grym duo! Men kan inte komma från att speedy borde kompletteras med en renodlad dykare. Så jag skulle satsat på en turtle, sumo eller liknande
Ja så ska det se ut!
Jag hade snarare sett över din princip, tre bra klockor som helt klart kompletterar varandra och används vid olika tillfällen. Spara alla (om ekonomin tillåter)För närvarande sitter jag på en Tudor BB58 och en speedmaster.
Dock så har jag köpt en Jaeger-Lecoultre master control date som är på ingång. Enligt min princip så måste en då lämna, men kan verkligen inte bestämma mig för vilken.
Tudorn är ju sjukt härlig att kunna bada med, och den är sjukt fin också. Ibland tänker jag att jag gillar speedmastern just för historien och tyngden i Omegas historia.
Nåja, slänger in lite snodda bilder på JLC:n när jag ändå är igång.
Håller med @Punk&champagne. Om det är ekonomiskt försvarbart rekommenderar jag starkt behålla alla. Då har du en trippel för alla tillfällen du kan njuta av resten av livetFör närvarande sitter jag på en Tudor BB58 och en speedmaster.
Dock så har jag köpt en Jaeger-Lecoultre master control date som är på ingång. Enligt min princip så måste en då lämna, men kan verkligen inte bestämma mig för vilken.
Tudorn är ju sjukt härlig att kunna bada med, och den är sjukt fin också. Ibland tänker jag att jag gillar speedmastern just för historien och tyngden i Omegas historia.
Nåja, slänger in lite snodda bilder på JLC:n när jag ändå är igång.
Det är nog mer en mental spärr där jag inte kan motivera för mig själv att ha tre klockor som även kommer att behöva dyr service tids nog.Jag hade snarare sett över din princip, tre bra klockor som helt klart kompletterar varandra och används vid olika tillfällen. Spara alla (om ekonomin tillåter)
SARB035 med Uncle Seiko Jubilee och en Speedy 005. Klarar man sig långt på
Samlingen är just nu en trippel där dykaren består av första ”riktiga” klockan jag köpte, trumvirvel Skx007-Snyggt! Vad skulle du välja för dykare för att få till en trippel?
Vad är det för nato på explorern? Finfin!Stor & liten
Stor & liten