• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perfekt duo!

DRW

Panerai
2-Faktor
Rätt nöjd med denna duo.
20210902_110618.JPG
 

DRW

Panerai
2-Faktor
Otroligt fin duo! Den blå Globemaster har länge varit lite av en drömklocka för mig. Dock aldrig lyckats klämma på en. Ser väldigt lika ut i storlek!
Har haft Globemastern i två dagar nu är visst det är lite av en smekmånad kanske 😄, men är sjukt nöjd. Så mycket finare i verkligheten än på bild och den känns riktigt gedigen med fantastisk länk.
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Speedmaster 005 + SKX007 är en av dem mest populära duos som vi har sett. Vad är ”det nya” nu när 005 och SKX007 inte tillverkas längre?

Speedmaster 3861 + DRESKX kanske?🤔
5619AF85-4779-4F65-8C4F-3E119B13F45E.jpeg
Grym duo! Men kan inte komma från att speedy borde kompletteras med en renodlad dykare. Så jag skulle satsat på en turtle, sumo eller liknande ;)
 

apelsin.med.urverk

Panerai
2-Faktor
För närvarande sitter jag på en Tudor BB58 och en speedmaster.
IMG_20211013_223243.jpg
IMG_20211013_223029.jpg

Dock så har jag köpt en Jaeger-Lecoultre master control date som är på ingång. Enligt min princip så måste en då lämna, men kan verkligen inte bestämma mig för vilken.

Tudorn är ju sjukt härlig att kunna bada med, och den är sjukt fin också. Ibland tänker jag att jag gillar speedmastern just för historien och tyngden i Omegas historia.

Nåja, slänger in lite snodda bilder på JLC:n när jag ändå är igång.
JLC_Master_8.jpg
JLC_Master_4.jpg
 
För närvarande sitter jag på en Tudor BB58 och en speedmaster.
IMG_20211013_223243.jpg
IMG_20211013_223029.jpg

Dock så har jag köpt en Jaeger-Lecoultre master control date som är på ingång. Enligt min princip så måste en då lämna, men kan verkligen inte bestämma mig för vilken.

Tudorn är ju sjukt härlig att kunna bada med, och den är sjukt fin också. Ibland tänker jag att jag gillar speedmastern just för historien och tyngden i Omegas historia.

Nåja, slänger in lite snodda bilder på JLC:n när jag ändå är igång.
JLC_Master_8.jpg
JLC_Master_4.jpg
Jag hade snarare sett över din princip, tre bra klockor som helt klart kompletterar varandra och används vid olika tillfällen. Spara alla (om ekonomin tillåter)🙂
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
För närvarande sitter jag på en Tudor BB58 och en speedmaster.
IMG_20211013_223243.jpg
IMG_20211013_223029.jpg

Dock så har jag köpt en Jaeger-Lecoultre master control date som är på ingång. Enligt min princip så måste en då lämna, men kan verkligen inte bestämma mig för vilken.

Tudorn är ju sjukt härlig att kunna bada med, och den är sjukt fin också. Ibland tänker jag att jag gillar speedmastern just för historien och tyngden i Omegas historia.

Nåja, slänger in lite snodda bilder på JLC:n när jag ändå är igång.
JLC_Master_8.jpg
JLC_Master_4.jpg
Håller med @Punk&champagne. Om det är ekonomiskt försvarbart rekommenderar jag starkt behålla alla. Då har du en trippel för alla tillfällen du kan njuta av resten av livet ;)
 
Topp