Ska kika när jag kommer hemVad är det för nato på explorern? Finfin!
Det kan ordnas!Har du lite fler bilder på din explorer med nato? Kanske lite handledsbilder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska kika när jag kommer hemVad är det för nato på explorern? Finfin!
Det kan ordnas!Har du lite fler bilder på din explorer med nato? Kanske lite handledsbilder?
Fin duo som grejar det mesta! Jag är själv ägare till 035 och spekulant på en likadan Citizen. Skulle du säga att båda bärs och upplevs lika stora på handleden?SARBen har varit ohotad King länge nog.
Hur upplever du US Jubilee kontra originallänken? Funderar starkt på en likadan till min 035 då den matchar boett och urtavla fint. Noterade att det numera ingår solida ändlänkar vid köp från den den amerikanska sidan.
SARB035 med Uncle Seiko Jubilee och en Speedy 005. Klarar man sig långt på
Länken i sig grymt bra. Väldigt skön, nätt och lite rasslig, (dock inte för mycket, kanske väldigt subjektivt). Jag tycker dock den är gedigen och välbyggd .Hur upplever du US Jubilee kontra originallänken? Funderar starkt på en likadan till min 035 då den ser ut bra matchning till klockan. Noterade att det numera ingår solida ändlänkar vid köp från den den amerikanska sidan.
Tycker de bär rätt olika, sarben är mer kompakt, tyngre och högre. Ändlänkarna på Citizen sticker ut rätt mycket så tycker den bär större än 38mm, dock inget överdrivet så har du normalhandleder eller lite mindre för den delen också kommer den vara bra. Kan bara rekommendera köp, väldigt behaglig klocka.Fin duo som grejar det mesta! Jag är själv ägare till 035 och spekulant på en likadan Citizen. Skulle du säga att båda bärs och upplevs lika stora på handleden?
Ditt svar stärkte min övertygelse Jag har precis beställt länken från den amerikanska sidanLänken i sig grymt bra. Väldigt skön, nätt och lite rasslig, (dock inte för mycket, kanske väldigt subjektivt). Jag tycker dock den är gedigen och välbyggd .
Jämfört med originallänken så är det väl de stora skillnaderna bortsett från design.
Vikten, US Jubilee väger inte lika mycket. Rassligare (såklart). Blingigare. Skönare och snyggare
My type of duo! Snyggt!Stor & liten
Det låter lovande! För min del gör det inget att Citizen bärs större kontra Sarb. Uppskattar länkens design jmf med Sarb som har smalare mittlänkar.Tycker de bär rätt olika, sarben är mer kompakt, tyngre och högre. Ändlänkarna på Citizen sticker ut rätt mycket så tycker den bär större än 38mm, dock inget överdrivet så har du normalhandleder eller lite mindre för den delen också kommer den vara bra. Kan bara rekommendera köp, väldigt behaglig klocka.
Vad är det för nato på explorern? Finfin!
Har du lite fler bilder på din explorer med nato? Kanske lite handledsbilder?
Älskar länken, ändlänken är inte ett stycke som på många andra utan mittdelen en separat del, mycket snyggt. Köpte själv genom Amazon.jp och fungerade fint. Betalande 5100:- + moms. Känns Amazon tveksamt säljer Gnomon dessa, bara hört gott om dem.Det låter lovande! För min del gör det inget att Citizen bärs större kontra Sarb. Uppskattar länkens design jmf med Sarb som har smalare mittlänkar.
Har du tips på inköpsställe och uppfattning om prisbilden?
Kom på en grej som kan vara bra att veta, likt SARBen har Citizen också endast två justeringshål i låset, så lite av ett lotteri med passningen.Tycker de bär rätt olika, sarben är mer kompakt, tyngre och högre. Ändlänkarna på Citizen sticker ut rätt mycket så tycker den bär större än 38mm, dock inget överdrivet så har du normalhandleder eller lite mindre för den delen också kommer den vara bra. Kan bara rekommendera köp, väldigt behaglig klocka.
Då var jubileelänken monterad på sarb035. Levererad kvickt efter ett par dagar med FedEx från USA. Mycket nöjd med kombinationen och nu vill jag åter bära klockan. Ska naturligtvis infoga foton på min retroduo som täcker flertalet situationerLänken i sig grymt bra. Väldigt skön, nätt och lite rasslig, (dock inte för mycket, kanske väldigt subjektivt). Jag tycker dock den är gedigen och välbyggd .
Jämfört med originallänken så är det väl de stora skillnaderna bortsett från design.
Vikten, US Jubilee väger inte lika mycket. Rassligare (såklart). Blingigare. Skönare och snyggare
Det är snabba puckar med FedEx, jag fick dock igår en trött faktura på 300 spänn för momsDå var jubileelänken monterad på sarb035. Levererad kvickt efter ett par dagar med FedEx från USA. Mycket nöjd med kombinationen och nu vill jag åter bära klockan. Ska naturligtvis infoga foton på min retroduo som täcker flertalet situationer
Lite kul, gissa diameter på respDubbel i grått
Är det 40/40?Lite kul, gissa diameter på resp
Ser så ut men 40/38Är det 40/40?
Snyggt! Är det en 36mm Datejust?Gillar denna duo. Pepsi och Wimledon.
yesSnyggt! Är det en 36mm Datejust?
Exakt det där är min drömduo!