• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Perfekt duo!

Dykarduo ♕

image.jpeg

Med risk för att bli en aning tjatig men dessa får mest handledstid. "Färgmässigt" matchar de varandra bra och sizen på klockorna matchar mina spaghettiarmar med tillhörande "barnhandleder" perfekt. Suget efter en större klocka i form av en Snowflake eller röd sub har iofs börjat gnaga nåt fruktansvärt men innan nån av ovanstående införskaffas är den här duon prima! 16013 med cyklopöga från 86. Omegan såg dagens ljus 1952 och besitter ett Swizz made originalband från 52 (dock inte klockans originalband) med tillhörande Omegaspänne. Behöver jag nämna att jag är en "vintagenörd"...
image.jpeg

Trevlig helg! Nu vankas det öl- och whiskymässa, skål!

Senast ändrad:
Med risk för att bli en aning tjatig men dessa får mest handledstid. "Färgmässigt" matchar de varandra bra och sizen på klockorna matchar mina spaghettiarmar med tillhörande "barnhandleder" perfekt. Suget efter en större klocka i form av en Snowflake eller röd sub har iofs börjat gnaga nåt fruktansvärt men innan nån av ovanstående införskaffas är den här duon prima! 16013 med cyklopöga från 86. Omegan såg dagens ljus 1952 och besitter ett Swizz made originalband från 52 (dock inte klockans originalband) med tillhörande Omegaspänne. Behöver jag nämna att jag är en "vintagenörd"...
image.jpeg

Trevlig helg! Nu vankas det öl- och whiskymässa, skål!
What's up med datumförstoringen, förstorar ju knappt något eller är det bara en synvilla?

What's up med datumförstoringen, förstorar ju knappt något eller är det bara en synvilla?

Det är bara kortet som inte riktigt far med sanning, klockan ligger nog lite lutad nedåt och fotot taget lite uppifrån. Dock är det lite mindre förstoring än vad det var då glaset var nytt, det har garanterat har fått nån polering men det är originalglaset så jag vill inte byta.

Perfekt och perfekt, men dom här två skulle jag klara mig rätt lång med. En för lite tuffare tag som också tål rejält med vatten, samt en "sportdressare" som passar för alla andra tillfällen. :happyhappy:

IWC M + Rolex SD.jpg
Vart har du fått tag i de där "klockhållarna" ? Om det funnits nån tråd i forumet om dom, så har jag missat den.
Fin duo för övrigt. :)

//Magnus

Tillbaka
Topp