Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stiligt, guldsub är min favoritklocka alla kategorier just nu. Vad är det för årtal på din skönhet?Dykarduo ♕
Du är fan överallt.Det kanske är fråga om förtidspensionärer.
Även du min Brutus !Du är fan överallt.
Fan värre än @yonsson!Även du min Brutus !
Vem? Måste vara någon på min ignorelist.Fan värre än @yonsson!
Stiligt, guldsub är min favoritklocka alla kategorier just nu. Vad är det för årtal på din skönhet?
Tack för delningen, fantastiskt vacker! Hoppas den får mycket handledstid (snygga patinan tyder på det)!Tackar! 89-90
What's up med datumförstoringen, förstorar ju knappt något eller är det bara en synvilla?Med risk för att bli en aning tjatig men dessa får mest handledstid. "Färgmässigt" matchar de varandra bra och sizen på klockorna matchar mina spaghettiarmar med tillhörande "barnhandleder" perfekt. Suget efter en större klocka i form av en Snowflake eller röd sub har iofs börjat gnaga nåt fruktansvärt men innan nån av ovanstående införskaffas är den här duon prima! 16013 med cyklopöga från 86. Omegan såg dagens ljus 1952 och besitter ett Swizz made originalband från 52 (dock inte klockans originalband) med tillhörande Omegaspänne. Behöver jag nämna att jag är en "vintagenörd"...
Trevlig helg! Nu vankas det öl- och whiskymässa, skål!
What's up med datumförstoringen, förstorar ju knappt något eller är det bara en synvilla?
Boetten på den äldre guldarn är så mycket snyggare än det nya klumpiga & blockigaDykarduo ♕
Två fina rymdklockor!Dagens favoritduo. Speedmaster 145.022 -69 och GMT-Master 1675 -65
Har du gnällt färdigt ?Fan värre än @yonsson!
Varför bumpar du frågan? Har du spammat färdigt (90% offtopic bara idag?) eller känner du dig butthurt så här på en söndag eftermiddag?Har du gnällt färdigt ?
Använder du Excel när du gör dina beräkningar ? Det är faktiskt smått roande att någon tar sin tid till detta.Varför bumpar du frågan? Har du spammat färdigt (90% offtopic bara idag?) eller känner du dig butthurt så här på en söndag eftermiddag?
Kollade din posthistorik, tog mig 5 sekunder.Använder du Excel när du gör dina beräkningar ? Det är faktiskt smått roande att någon tar sin tid till detta.
Det tackar jag ödmjukast för, puss och kramKollade din posthistorik, tog mig 5 sekunder.
Du är nu officiellt på min shit-list, ha den äran.
Vart har du fått tag i de där "klockhållarna" ? Om det funnits nån tråd i forumet om dom, så har jag missat den.Perfekt och perfekt, men dom här två skulle jag klara mig rätt lång med. En för lite tuffare tag som också tål rejält med vatten, samt en "sportdressare" som passar för alla andra tillfällen.
Det är bara att ignorera. Det har jag gjort och KS är helt plötsligt lika trevligt som tidigare igenKollade din posthistorik, tog mig 5 sekunder.
Du är nu officiellt på min shit-list, ha den äran.
Riktigt grym duo!Jag dubbelpostar lite, är så jävla nöjd!
Tack Du är ju gammal ägare till en av dem Du får haka på när vi kör nästa Östgöta-GTG för tusan!Riktigt grym duo!
Ja exakt, måste faktiskt säga att jag börja sakna den lite smått, men en ny Tudor är förmodligen på gång! Ja nästa GTG är jag självklart på!Tack Du är ju gammal ägare till en av dem Du får haka på när vi kör nästa Östgöta-GTG för tusan!
Jag förstår dig! Vad har du på ingång?Ja exakt, måste faktiskt säga att jag börja sakna den lite smått, men en ny Tudor är förmodligen på gång! Ja nästa GTG är jag självklart på!