Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästa klocka blir garanterat en hubbe classic fusion och det blir en grym duo med blnr
Den i titan. Antingen 42 eller 45mm Får dra en visit till cph och testa Synd att det inte finns någon hublot återförsäljare i malmöBlir en riktigt fin duo tror jag, vilken Classic Fusion? Själv gillar jag den vanliga 45mm:n i titan(?)
Den i titan. Antingen 42 eller 45mm Får dra en visit till cph och testa Synd att det inte finns någon hublot återförsäljare i malmö
Från en 40mm till en 45mm lär nog kännas konstigt i börjanDen är trevlig Ja det är tråkigt, dåligt utbud i Malmö får man väl säga. Provade en Classic Fusion (den helsvarta med svart urtavla) i 45mm, känns inte så värst stor.
Din north flag är grym. Satt ruggigt bra också! Hade gärna kompletterat med en men har lite annat som måste in först för att ordna upp i samlingen.
Denna känns rätt bra på armen men tyvärr är endast ena min
Nice, vilken är din?
Trevlig duo!Har ju bara dessa två just nu. Men båda används stort sett lika mycket. De kompletterar varandra mycket bra. Som tredje blir det så småningom något billigare, kanske någon mysig kronograf?
jäklar, snyggt!Mina två favoriter...
Ju oftare jag ser Deep Sea Chronograph ju mer älskar jag den. Tavlan, visarna, bezeln, armbandet; dykarperfektion! Så mycket bättre än deras andra Navy Seals, osv.. dykareMina två favoriter...
Yoo!
Ny bekantskap. Väldigt nöjd över denna dynamiska duo.
Sweeeeet! Juste bild också, får lite komplex för min dåliga mobilkamera...
Finaste vintage dressarna jag sett på länge
De där är ju helt rätt! Varför har inte jag minst en sådan?Aqualand-bröder
JP2004-07E och JP2000-08E
Ligger det en potatis på golvet ?