• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Perfekt duo!

Den i titan. Antingen 42 eller 45mm :) Får dra en visit till cph och testa :) Synd att det inte finns någon hublot återförsäljare i malmö :(

Den är trevlig :) Ja det är tråkigt, dåligt utbud i Malmö får man väl säga. Provade en Classic Fusion (den helsvarta med svart urtavla) i 45mm, känns inte så värst stor.

20151015_162648-01.jpeg
Din north flag är grym. Satt ruggigt bra också! Hade gärna kompletterat med en men har lite annat som måste in först för att ordna upp i samlingen.
image.jpg

För att inte gå helt OT så här är min duo (black bayen är såld) väntar på nytt.
image.jpg

Två helt olika klockor givetvis, men måste säga att hjärtat bankar lite extra för Deep S..hade man varit tvungen att välja mellan dom,så är det Jlc som hade fått stannat kvar.

Sweeeeet! Juste bild också, får lite komplex för min dåliga mobilkamera...

Ultra thin duo:n fanns med i striden av mittval också, men föll egentligen på storleken så som 1931:an. Du har lite större handleder än mig så så funkar det ju klockrent. Kanske att knappen stör mig lite också, men den är verkligen stenkcool.

Senast ändrad:
Den ena är bara på lån men vågar nog säga att det här är nog den mest mångsidiga sportduon.
GMT
Flertalet inserts, går lika bra på både oyster & jubilée men flyger även på nato, gummi osv.
Tre tidzoner, datum, går att bada med.
BB
Flertalet inserts, två tavelalternativ, snygg oavsett länk, nato, gummi, effektiv vridring som används ofta i vardagen, går att dyka med osv. Lätt att serva pga ETA 2824.
image.jpeg

Här har vi min dynamiska duo. Tycker att dom kompletterar varandra bra. Få tillfällen då jag måste gräva upp något annat ur klocklådan.
Tror dock att jag hade klarat mig med enbart explorern också.. Enligt mig kanske den mest mångsidiga klockan man kan ha.
Tycker egentligen att 114270 är mer klassisk, men var tvungen att införskaffa mig den större varianten då den såg lite futtig ut på min handled.
Tänkte väl lägga ut min lill-explorer här på forumet när jag får lov att posta i "Handla". :)
Ha en bra lördagskväll allesammans!

IMG_6458.JPG.jpeg

Tillbaka
Topp