Jonaz
Guld
Härlig kombo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig kombo!
Först trodde jag att det var en slump, men efter att inlägg på inlägg från dig handlar om bubblor, så är jag nu helt övertygad.....Du kör double bubble...snyggt!
Har du hittat rätt nu då? Fantastisk dubbel! Fattas bara en VC också
Har du hittat rätt nu då? Fantastisk dubbel! Fattas bara en VC också
Bortom? Nu blev jag riktigt nyfiken! RM?Ska köpa tre klockor till i år dock är ingen av dem en VC. Men snart är det 2017 och det kanske är året då jag tittar bortom AP, PP och R
Bortom? Nu blev jag riktigt nyfiken! RM?
Wo.Ho. Restskatt är ''kul''.Ingen RM men väl en VC, kanske Innan något sker ska jag dock betala in min restskatt. Suck!
Vilken bärs bekvämast? Jag hoppas Pateken men tror AP'n
Vilken bärs bekvämast? Jag hoppas Pateken men tror AP'n
Boom! länge sedan man såg till dig och sedan kommer detta
Haha, den var bra.Först trodde jag att det var en slump, men efter att inlägg på inlägg från dig handlar om bubblor, så är jag nu helt övertygad.....
DU ÄR EN HAMMER!
Utgår ifrån att du kan texten, så det är bara att du klämmer i....
Vackert!Mina senaste inköp bildar en alldeles förträfflig duo. Omegor från 1943 och 2015
Kul att se Forntid och Framtid mötas GrattisMina senaste inköp bildar en alldeles förträfflig duo. Omegor från 1943 och 2015
Jäkligt bra budget dock. Har samma dubbel från Seiko och gillar den skarpt!Budget duo
Känner mig ganska nöjd. Funderar dock på en blå tavla till DJ'n och kanske en 116610 istället för 114060'an. Blivit lite beroende av datum med DJ'n.
Do it, aldrig fel med SubSnygg duo! Jag funderar själv på att komplettera min DJ med Sub eller GMT.