Haha du verkade sugen på hubbe och jag på sd när vi sågs hos dig för ett par månader sedan. Kul att båda slog spiken i kistan och körde!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha du verkade sugen på hubbe och jag på sd när vi sågs hos dig för ett par månader sedan. Kul att båda slog spiken i kistan och körde!
Ingen tråkig dubbel. Två tummar upp!
Svårslaget. High-end kvarts är coolt och i guld är det ännu coolare! Grym duo omenVit & Gulguld 19019 resp 19018, kan det bli en bättre duo?
Mycket, mycket bra!Vit & Gulguld 19019 resp 19018, kan det bli en bättre duo?
Vit & Gulguld 19019 resp 19018, kan det bli en bättre duo?
Bra, mycket bra. Tung, riktigt tung kombo!Vit & Gulguld 19019 resp 19018, kan det bli en bättre duo?
Svårslaget. High-end kvarts är coolt och i guld är det ännu coolare! Grym duo omen
Mycket, mycket bra!
En grym duo ! Grattis !
Tackar...ett svenskt daghjul på 19018 så är duon riktigt hemma.Bra, mycket bra. Tung, riktigt tung kombo!
Haha. Gud va härligt!Vit & Gulguld 19019 resp 19018, kan det bli en bättre duo?
Riktigt vass duo!Vit & Gulguld 19019 resp 19018, kan det bli en bättre duo?
Snyggt!Vit & Gulguld 19019 resp 19018, kan det bli en bättre duo?
Tung duo! Grattis till din 15202, rätt ny va?
Tung duo! Grattis till din 15202, rätt ny va?
Årsklockan och årets klocka, bara 37 år emellan. Hittills en väldigt skön blandning mellan nytt och gammalt som jag är väldigt nöjd med.... För tillfället
Bug och bock.Det är ingen dum kombo det där. Riktigt bra!
Förstår ditt i-landsproblem till punkt och pricka. Varje gång jag drar på mig 116515 slås jag av hur lätta gamla stålrollar är. Funkar förvånansvärt bra med 116655Bug och bock.
"Hemskt" och säga så håller jag fortfarande på att vänja mig med tyngden på YM mot GMT men det är om något ett i-landsproblem