Tack!Riktigt trevlig duo
En liten nätt dressare till så reder jag nog ut de flesta situationer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Riktigt trevlig duo
Dock tycker jag att du reder ut de flest redan med denna duo.Tack!
En liten nätt dressare till så reder jag nog ut de flesta situationer
Jo, så är det väl, men galenskapen måste få näring...Dock tycker jag att du reder ut de flest redan med denna duo.
Hur bred är Omegan?
Vad är det för modell, trodde det var en "darkside" och fick för mig att de var större?Jo, så är det väl, men galenskapen måste få näring...
Speedyn är 42mm
nä, det är en av alla limiterade... 50th anniversary även kallad "patch" pga av sjöhästemblemet på tavlan. (ref. 311.30.42.30.01.001)Vad är det för modell, trodde det var en "darkside" och fick för mig att de var större?
Fin hur som helst..nä, det är en av alla limiterade... 50th anniversary även kallad "patch" pga av sjöhästemblemet på tavlan. (ref. 311.30.42.30.01.001)
Min nya perfekta duo!
Lägg till en Speedmaster så är du klar.Min nya perfekta duo!
Riktigt bra!!Min nya perfekta duo!
Exempelvis?Härliga duos folk postar! Jag är nyfiken på varför man har duos bestående av klockor som ser mer eller mindre likadana ut? Kompletterar de verkligen varandra då?
Exempelvis?
2 issued.
Krysspostar den här duon.
Två välborstade herrar
JaHärliga duos folk postar! Jag är nyfiken på varför man har duos bestående av klockor som ser mer eller mindre likadana ut? Kompletterar de verkligen varandra då?
Okej, dina vintagedinkor var heller inte inte så extremt lika varandra men finns andra exempel som är bättre
Skämt åsido så la jag inte upp dem för att de kompletterade varandra. Fullt så galen är jag inte ännu. Tyckte mest de hörde ihop.Okej, dina vintagedinkor var heller inte inte så extremt lika varandra men finns andra exempel som är bättre
De två är så bra att jag nästan kan förlåta dig för att du gjorde dig av med JLCn
Favvoduo
BP>JLC.De två är så bra att jag nästan kan förlåta dig för att du gjorde dig av med JLCn