Tack, är väldigt nöjd med dem!Grym duo. Båda står högt upp på min vill-ha lista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, är väldigt nöjd med dem!Grym duo. Båda står högt upp på min vill-ha lista
Fin typ 2a. Hur gammal är den?Mina blygsamma men trevliga Seikoduo
Tackar! Jag har inte riktigt koll på årtionde men 19x8 i april tror jag, första två siffrorna är 8 & 4Fin typ 2a. Hur gammal är den?
JLC:n är för jäkla snygg!
Två klockor som funkar i de flesta sammanhang.
Inte perfekt, men nuvarande duo.
Tackar!Härlig duo! Mkt trevlig
Jäkligt nöjd med denna mögelduo.
Tudor 7021 och Rolex 1675
3mm ser ut att göra väldigt stor skillnad på den bilden, men jag gissar att tavlan gör sitt till!16200 & 114300
Som du säger, skillnaden är ganska stor. Även på handleden. 3mm gör ganska mycket faktiskt!3mm ser ut att göra väldigt stor skillnad på den bilden, men jag gissar att tavlan gör sitt till!
Som du säger, skillnaden är ganska stor. Även på handleden. 3mm gör ganska mycket faktiskt!
Precis, håller med dig. Boetten på 114300 är betydligt fläskigare. Tack ska du ha!Största skillnaden tror jag ligger i att det är en fläskigare boett? Skillnaden känns ju på en 16200 och en 116200 också snygg duo!
In deed! Ser bra ut