Tack, lite svårt att gå ut med sportrolex efter dig så fick köra på ett annat spår...Kanske inte vackrast men absolut hårdast i tråden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, lite svårt att gå ut med sportrolex efter dig så fick köra på ett annat spår...Kanske inte vackrast men absolut hårdast i tråden!
Du är sjuk, skogstokig!!! Har du kvar dina yemor? Ja det är korrekt pluralböjning av yema.
Nope sålde till fördel för 3646Du är sjuk, skogstokig!!! Har du kvar dina yemor? Ja det är korrekt pluralböjning av yema.
*yemas kanske?
Det där är bra, mycket mycket bra! Bra spelat!
Duger... Vilken är egentligen bäst? Gillar boetten på första generationen men tavlan mer på tredje? Eller hur var det nu med generationerna... Första generationens tavla är däremot heeeelt ok.
1st exec big subsDuger... Vilken är egentligen bäst? Gillar boetten på första generationen men tavlan mer på tredje? Eller hur var det nu med generationerna... Första generationens tavla är däremot heeeelt ok.
Precis, då var jag inte ute och cyklade! Vad är så betydelsefullt med din 2446a?1st exec big subs
2nd exec min
3rd exec gummos (kan ha tavlan 2nd exec tavla o visare men om ja förstått det rätt ska den ha T swiss)
Måste säga att jag gillar 3rd exec tavlorna mer än 2nd exec. som vardagsklockor då de är estetiskt mer tilltalande.
Min 2446 ska tydligen vara en väldigt "important" heuer enligt 2 av de största heuernissarna..
De flesta 2nd exec har Swiss inne i subdialn kl 6.Det finns dock några få som har det under... antar att det är lite som underline tavlor på rolex? Utöver detta så har den även fab suisse tavla..Precis, då var jag inte ute och cyklade! Vad är så betydelsefullt med din 2446a?
Jäklar vad fina dom är!! Schysst duoCertina Argonaut 280, en manuell och en automatisk.
Riktig nybörjarduo, men någonstans måste man ju börja.
Mest vristtid får dykaren, så den ska uppgraderas först till något roligare. Eller ja, kompletteras är väl närmare sanningen.
Haha, så går det när man är trött och tänker på halvengelska. Wrist =/= vrist.Det är sjukt innovativt att bära klocka runt fotleden.
BossHar knäckt koden, perfekta duon alla kategorier. Lagom balanserat.
Snuskigt tung duo! Tack för ikväll!Har knäckt koden, perfekta duon alla kategorier. Lagom balanserat.
Hel rätt! Like a boss!!!Har knäckt koden, perfekta duon alla kategorier. Lagom balanserat.
Snuskigt tung duo! Tack för ikväll!
Tack boys! Riktigt kralligtHel rätt! Like a boss!!!
Lagom GlassigT!Kanske inte perfekt men duger för mig