Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt färgsprakande duo, snyggt! Kommer det saknas något i det mer neutrala segmentet tro? Oavsett vilket så ligger du ju hemma med ett par riktiga skönheter.
Drar till med en udda duo.
LW Biformeter och GS SBGC015 kronograf.
Skulle inte klaga! riktigt finaMin duo. Perfekt? Nej. Men funkar finfint för mig.
Seiko SKX009 & Tudor Heritage Black Bay Black.
Skulle inte klaga! riktigt fina
Du har helt rättTack ska du ha!
Är glad över min duo och menade inte att klaga. Menade mer att det finns så mycket mer man skulle vilja äga.
Som en Rolex Explorer I, en Omega Ploprof, en Patek Phillipe Nautilus, en AP Royal Oak, en vintage Sea Dweller...
Vad är det med subbens storlek du velar över?Gillar denna duo, velat lite på storleken på Suben men den är fan nice!
Mycket bra!Vintage Tudor-duo
Tudor Submariner 7928 -63 PCG gilt
Tudor Oysterdate 7929 -57
Inte så mycket storleken på själva klockan, utan mer på bandhornen, de känns mycket mer nimma till Exp2:an, fast det växer som sagt på mig.Vad är det med subbens storlek du velar över?
Återförenade efter 6 månader
varit på spa eller?
Återförenade efter 6 månader
Det har jag full förståelse förDessa två trivs jag verkligen med
Mycket bra!Dublett i dykarklassiker.. trivs riktigt bra med båda två
Har dennaDessa två trivs jag verkligen med
Mycket bra!
Dessa två kommer man långt med.