Karlssons
Basic
Sämre klockor kan man ha... Jag måste äga en speedmaster nån gång.
Haha absolut. Gillar dem båda mycket! Jag kan inte annat än att hålla med om att den bör ägas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sämre klockor kan man ha... Jag måste äga en speedmaster nån gång.
Frågan är när jag blir redo.. Just nu har jag tre klockor på 36mm. Känns långt borta rent storleksmässigt med en SpeedyHaha absolut. Gillar dem båda mycket! Jag kan inte annat än att hålla med om att den bör ägas.
Frågan är när jag blir redo.. Just nu har jag tre klockor på 36mm. Känns långt borta rent storleksmässigt med en Speedy
När det gäller klockstorlek är Allt är en vanesak. Tyckte 36mm var litet när jag gick från 42mm men nu älskar jag det.Okej, själv har jag 16 cm handleder och tycker inte det är något problem att bära upp en speedy. Men det kanske är en vanesak.
Mycket bra!Denna lilla duo skänker glädje hos mig...
Du säljer din perfekta duo alltså?Black n white
fin duo under köp & sälj!
Månduo! En speedy och en nyproducerad version av den enda icke-speedyn som varit på månen!
Du vann i min bok!Hyfsat nöjd med denna duo. Båda har gmt-funktion med dubbla tidszoner, båda kan enkelt ändra utseende (snurra runt Reverson, byta bezel på gmt). Funkar till dressat och ledigt.
Tackar. Det glädjer migDu vann i min bok!
Perfekt duo
Ser att Seawolfen går fyra sekunder för fort
Hård konkurrens i dykbeater-sortimentet av klocklådan.
Båda i titan, 3000m vs 1000m, ren titan vs titan + Cermet (komposit av keramik och metall).
Jepp, men totalt på typ 3 dygn.Ser att Seawolfen går fyra sekunder för fort
Ja verkligen, en kanonduo! Skulle kunna ha valt något liknande självJepp, men totalt på typ 3 dygn.
Känner du dig som hemma när du tittar på bilden?
Den där YM är ju så jävla bra!Äntligen skaffat mej en duo
Aa, den är jäkligt schysst faktiskt!Den där YM är ju så jävla bra!
Tycker att detta är skön duo, faktiskt min första klockduo ever, typ. Vill ändå separera på gänget och byta ut Subben. Roliga tider när det händer lite nytt, den som lever får se..
Tror egentligen inte jag skulle behöva några andra klockor än dessa två