• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perfekt duo!

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Många bra duos här indeed! Just nu får jag inte vara med men jag hoppas kunna platsa här inom ett par månader.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Nu börjar ni väl tröttna på min (läs fruns) Explorer 14270.
Men jag får ju faktiskt posta här också :)

Tycker de passar bra ihop.
Explorer från 91 och Sub från 70

IMG_1673.JPG
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Mina två slagskämpar:
Planet Ocean 8900 och modifierad Speedmaster Professional (här utlånad till min bättre hälft)
IMG_1169.JPG

Kompletterar varandra fantastiskt bra tycker jag.

(Hon hade precis fått på sig klockan och jag tar upp telefonen. Hon tar utan att tänka på det eller visa på något sätt att hon bryr sig upp armen för att säga "aaja, bli klar nån gång då" med sitt kroppsspråk samtidigt som hon smsar med andra handen)
 
Senast ändrad:

Moorflax

Patek
2-Faktor
Jag tror inte att jag har postat någon bild på den blå kusinen till min andra T12:a. Fick hem den precis innan det blev timeout från KS. Men här är den i alla fall, och jag är otroligt förtjust i de svulstiga 70-talsformerna. Nu går jakten vidare på en T12 worldtimer :)

IMG_20170920_165154.jpg
IMG_20170920_165419.jpg
IMG_20170920_165404.jpg
Oj! Riktigt balla!
Coolt med tre kronor på en till synes ganska enkel tavla utan vare sig datum eller dag :)
 
Topp