johan99
Basic
Vad är det för gamla klockor du hittat i byrålådan......nice...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för gamla klockor du hittat i byrålådan......nice...
Just det...här får det nog bli fråga om att uppsöka färganalys. Skär sig som tandkräm och whisky om man bär dem samtidigt.Det där känns inte bra. Flippa!
Tror det är ett par gamla rollar. Synd de inte var nyare.Vad är det för gamla klockor du hittat i byrålådan......nice...
Ja lite synd, allt är ju bättre på nya Gmt och Sub. Mitt tips är att sälja dina gamla rollar och spara pengar till en 116610 LN eller en Hulk, vackra klockor som man inte se så ofta här i Sthlm.Tror det är ett par gamla rollar. Synd de inte var nyare.
Sjuk duoRolexduo
Sjuk duo
Ha ha, Rolex-snack.seHelvetes massa som lägger upp två sportstål Rolex med vridring och kallar det en perfekt duo. Hur tänker ni att dem kompletterar varandra bra? #nyfiken
Tänker inte på @RobertD s inlägg.
Extremt välmotiverad fråga, är också genuint nyfiken på resonemanget.Helvetes massa som lägger upp två sportstål Rolex med vridring och kallar det en perfekt duo. Hur tänker ni att dem kompletterar varandra bra? #nyfiken
Det viktigaste är väl att det är en Rolex?Helvetes massa som lägger upp två sportstål Rolex med vridring och kallar det en perfekt duo. Hur tänker ni att dem kompletterar varandra bra? #nyfiken
Helvetes massa som lägger upp två sportstål Rolex med vridring och kallar det en perfekt duo. Hur tänker ni att dem kompletterar varandra bra? #nyfiken
Hade datumet suttit på rätt modell, kanske du haft kvar dom?Det här var en stark duo jag i efterhand hade kunnat leva med, men som såklart har flippats för länge sen
Härlig panna, vad är det för ref?Hyfsad duo!!!
Det är en 422, 47mm med PR indexen, manuellt verkHärlig panna, vad är det för ref?
Förstår inte vad du pratar om??Helvetes massa som lägger upp två sportstål Rolex med vridring och kallar det en perfekt duo. Hur tänker ni att dem kompletterar varandra bra? #nyfiken
Din och frugans, får man hoppas?Förstår inte vad du pratar om??
Helvetes massa som lägger upp två sportstål Rolex med vridring och kallar det en perfekt duo. Hur tänker ni att dem kompletterar varandra bra? #nyfiken
För mig kan det vara två klockor som kompletterar varandra bra, men det kan lika gärna vara "så lika men ändå så olika" eller "sister from another mister" eller "far och son" eller någon annan koppling däremellan. Jag tycker det är väldigt kul att se de lite sjukare inläggen, som 36 + 39 Exp1, date + no-date sub, 5513+14060, och liknande. Jag uppskattar att folk tänker olika, och jag kan själv få till ett par olika "perfekta duos" i min samling.Hmmm
Det är uppenbart att den perfekta duon kan tolkas olika, för mig är det två klockor som kompletterar varandra dvs dress/diver inte två dykare.
Hur definierar merparten härinne ne perfekt duo?
Med vänlig hälsning
Oal G
Båda är mina men nyttjas av sonen och frugan.Din och frugans, får man hoppas?
Tills du blir sugen på något blått igenFarligt nära perfekt duo för mig.