Boine
Basic
Vad heter den med svart urtavla?Stor och liten!
Sjukt snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad heter den med svart urtavla?Stor och liten!
hmmm, har inte båda svart tavla, står väl också på tavlan vad de heter?Vad heter den med svart urtavla?
Sjukt snygg!
Sant. Båda har svart tavla. Den jag tycker om är den med guldsiffror i framkant av bilden. Med namn var jag ute efter referens.hmmm, har inte båda svart tavla, står väl också på tavlan vad de heter?
Sen håller jag med dig den med svart tavla är sjukt snygg
Var hittar man dessa gummin?Mina bröder har fått gummiskor från Vanguard och de är supernöjda!
https://vanguardstraps.comVar hittar man dessa gummin?
ref 6244 månne?Sant. Båda har svart tavla. Den jag tycker om är den med guldsiffror i framkant av bilden. Med namn var jag ute efter referens.
Magi.Omega Duo
Sub Duo
Mycket bra!Vändbar duo - Cartier Basculante & JLC Reverso. Trevligt med lite text på tavlan också...
Cool. Den Cartier hade jag intr sett. Hur ser avigsidorna ut?Vändbar duo - Cartier Basculante & JLC Reverso. Trevligt med lite text på tavlan också...
Cool. Den Cartier hade jag intr sett. Hur ser avigsidorna ut?
Vändbar duo - Cartier Basculante & JLC Reverso. Trevligt med lite text på tavlan också...
Cartier var 12 månader efter JLC sägs det!Grymt fina. Vem var först med den vändbara egenskapen?
Plats för gravyr! Bra på en sån fin klocka.Tack! Ref 2390
Tack! Ref 2390
Väldigt fin klocka, inte minst på det bandet! Men är den repig på avigsidan eller struntade cartier helt i att lägga någon finish på den?
De när fnyser man inte åt! Grymt jobbat!!
Satan vad bra!Yngre duo.
Äldre duo.
Smurfen är så mumsigKänns skönt att kunna posta i denna tråden igen. OWG-grejen va inte för mig helt enkelt .
Otroligt att båda är "40mm klockor"Grön-duo
Grymt kul duo btwGrön-duo
Yngre duo.
Äldre duo.
Ja verkligen. Stor skillnadOtroligt att båda är "40mm klockor"
Tack så mycketGrymt kul duo btw
Jag tänkte precis samma sak.Otroligt att båda är "40mm klockor"