Riktigt bra!Funky duo
Ser ut som leksaksklockor med dessa gummin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra!Funky duo
Dyra leksaksklockorFunky duo
Oklart vilken del av kroppen du placerat duon på. Låret? Axeln? Rumpan?När jag var kool med mina Rååålex....
Armar som Arnold besitter jag ej, det är ett lår du skådarOklart vilken del av kroppen du placerat duon på. Låret? Axeln? Rumpan?
Jag får inte ihop anatomin
Min son anser sig ha den bästa duon. En tuff och en fin, som han själv uttryckte det.
Den första fick han, men den andra kostade många veckopengar och uteblivna lördagsgodisar – översatt i vuxenlivet tror jag vi snackar i paritet APÄntligen!! En duo som inte gör att man måste sälja bostaden för att ha råd
Eller är det likt alla stålrolex - bra kontakt med AD eller gråhandlare som gäller
PS övertygad om att min son kommer vilja lägga ut sin duo inom kort nu DS
Funky duo
Stäng tråden, vi har en vinnareMin son anser sig ha den bästa duon. En tuff och en fin, som han själv uttryckte det.
Det där är en riktigt bra duo !Zenith Defy Duo
Mer harmonisk duo om båda hade dykarvridring kanske? Du kan få byta med mig. :-DTycker denna DS duo är rätt trevlig
Mer harmonisk duo om båda hade dykarvridring kanske? Du kan få byta med mig. :-D
Skämt åsido, stort grattis till den vänstra, definitivt det finaste exemplaret jag sett.
Now that's what I call a perfect duo
Gärna mer bilder på gladhütten
Coolt med rosa band på guldpannan
Snygg! Misstänker att det finns en nära koppling mellan Glashütte och Lange?Så klart
Snygg! Misstänker att det finns en nära koppling mellan Glashütte och Lange?
Dom nämner lite om det i filmen under. För övrigt en skön duo om vi ska hålla tråden on topic