Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg duo! Man får gratuleraSkulle kunna sluta nu...
Min 16610 och din JLC hade varit lite av en perfekt duo för mig!Skulle kunna sluta nu...
Riktigt trevlig duo det där.Skulle kunna sluta nu...
Skulle kunna sluta nu...
Riktigt snygg duo! Man får gratulera
Tack så mycketRiktigt trevlig duo det där.
Perfekt för alla, Reverso och en stålsport Rolex är nästan alltid rättMin 16610 och din JLC hade varit lite av en perfekt duo för mig!
Nej, jag är för långt nere i sjukdomen... även när jag är nöjd så letar jag nästaHelt klart hade du kunnat det! Det bästa är dock att du inte kommer göra det
Kontrar med 372 och Galbee XLLite udda duo - PAM574 och Santos Galbee
Lite udda duo - PAM574 och Santos Galbee
Ohälsosamt snygga combos, inte minst för min plånbok :/Kontrar med 372 och Galbee XL
Kontrar med 372 och Galbee XL
Grym duo!Så här ser duon ut just nu!
SLA019 och SBGW235
Riktigt jävla bra!Den här duon rockar jag just nu.
Tack!Riktigt jävla bra!
Vad ska du ha seikon till?Semester-duo
*Var otydlig* suben är farsgubbens medan seikon är min. Vi befinner oss ute på segelbåt i medelhavet med familjen och det var bara varsin dykare som fick hänga med.Vad ska du ha seikon till?