• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perfekt duo!

Moorflax

Patek
2-Faktor
Pannan får nästan all tid men snart åker jag på semester och då blir det Magrette.

C900B5E4-8361-42E4-BB9D-575812F2E8D3.jpeg
 

Weberg

Audemars
Precis varit i bankfacket, så passar på att smälla av några skott på dessa godingar tillsammans :snaphappy: Har kämpat länge för att nå den här nivån och gjort avkall på mycket annat, men är riktigt nöjd och ångrar inget! Det korta liv vi har blir så mycket roligare med lite guld och diamanter... ;)

IMG_20191201_111907_128.jpg
 
Senast ändrad:

Drencrom

Omega
Precis varit i bankfacket, så passar på att smälla av några skott på dessa godingar tillsammans :snaphappy: Har kämpat länge för att nå den här nivån och gjort avkall på mycket annat, men är riktigt nöjd och ångrar inget! Det korta liv vi har blir så mycket roligare med lite guld och diamanter... ;)

IMG_20191201_111907_128.jpg

Grym duo och bra kämpat men vad gör de för nytta i ett bankfack som man inte kan besöka när man vill? Är det inte bättre att fästa ett kassaskåp i väggen i typ en garderob så att du kan plocka fram när du vill? Jag tycker de förtjänar att vara nära sin mästare!

Edit: eller är "bankfack" ett sätt att avleda uppmärksamhet och således risk? Kanske ska tillägga att det är söndagsstängt för banker.. ;)
 
Senast ändrad:

Weberg

Audemars
Grym duo och bra kämpat men vad gör de för nytta i ett bankfack som man inte kan besöka när man vill? Är det inte bättre att fästa ett kassaskåp i väggen i typ en garderob så att du kan plocka fram när du vill? Jag tycker de förtjänar att vara nära sin mästare!

Edit: eller är "bankfack" ett sätt att avleda uppmärksamhet och således risk? Kanske ska tillägga att det är lördagsstängt för banker.. ;)
EDIT: värdeskåp. Av modell större. Inte på bank. Men tack för att du påpekade det ovesäntliga och gjorde en grej av det...
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Grym duo och bra kämpat men vad gör de för nytta i ett bankfack som man inte kan besöka när man vill? Är det inte bättre att fästa ett kassaskåp i väggen i typ en garderob så att du kan plocka fram när du vill? Jag tycker de förtjänar att vara nära sin mästare!

Edit: eller är "bankfack" ett sätt att avleda uppmärksamhet och således risk? Kanske ska tillägga att det är söndagsstängt för banker.. ;)
Nej, det är inte bättre..
 
Topp