• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perfekt duo!

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
En bil är i regel av högre monetärt värde än en klocka, inte låser jag in den för det. På sin höjd skulle jag kunna låsa in den i ett kassaskåp hemma och då är vi tillbaka till där diskussionen började, basta.
Anledningen till att folk inte har sina grejer hemma är ju för att de vet att en pistol mot huvudet öppnar alla kassaskåp. Konstigare än så är det inte.
 

Drencrom

Omega
Anledningen till att folk inte har sina grejer hemma är ju för att de vet att en pistol mot huvudet öppnar alla kassaskåp. Konstigare än så är det inte.

Och hur vet tjuvarna att du har ett kassaskåp och inte ett bankfack? Vidare lämnar man även ut inlogg till internetbank samt kod till betalkort med en pistol mot huvudet. Hur ska du förvara de i ett bankfack?
 

Drencrom

Omega
Det är ingen dum idé faktiskt!
Hade min på byrån innanför ytterdörren, det visade sig inte särskilt optimalt eftersom bilen blev stulen..
Det är inget vidare ställe att förvara bilnyckeln på nej. Med lite sunt förnuft kommer man ganska långt. Om du hade klockan hemma antar jag att du inte la den på samma byrå?
 
Hyfsat mångsidig duo till ett rimligt pris ändå
EE66FC82-BF2C-4B25-AA23-A08C9FDF24EF.jpeg
 

KW_

Breitling
I framtiden ska jag äga en JLC 270.8.54 samt en tudor black bay 58. Tillsammans med min Grand Seiko tycker jag att min samling skulle bli komplett! :)
 
Topp