Phenomen - VARNING
Basic
@
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag verkar också ha råkat ut för den här. Köpte en klocka för några veckor sedan, skickade hälften av pengarna. Påstår att klockan har skickats, ännu inte kommit någon klocka. Nu svarar han inte. Eftersom han hade referenser på forumet såg jag ingen anledning till att vara orolig trots relativt ny användare. Kommer att polisanmäla imorgon.
Nu har jag polisanmält. Jag uppmanar alla som har blivit drabbade att göra det samma. Om ni vill ha mitt case-number på anmälan så kan ni PM'a mig så skickar jag det. Ni kan uppge det när ni gör eran anmälan, eller kompletera med det i efterhand för att grupera anmälningar. Om någon här sitter på bild på ID kort eller någon mer information som inte framgår här så skicka mig gärna det. Jag lägger upp bank konto nummer här som jag blev tilldelad att betala via, kanske är det samma som eran, eller inte. Oavsett kanske det hjälper er i utredningen.
Konto:
NO2892301720922 (kontonummer)
KBNONO22 (bic)
Namnet som användes ifrån Phenomen var Robin Gustafsson.
Ha en fin dag.