Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man vet att man är för rädd om klockan när man måste ta av den för att skita.På badrumsgolvet med snuset, whilst conducting my business.
![]()
GMT i Apelsin.
Tror jag vann något för den bilden här nån gång...
![]()
Och den här som jag har som bakgrundsbild i fånen.
![]()
Bottnar i att jag inte vill tvätta händerna med klockan på armen. Enough said om mina toalettvanor, känner att detta annars lätt kan spåra..Man vet att man är för rädd om klockan när man måste ta av den för att skita.
Du får nog skaffa dig en beater![]()
Från seiko-tråden
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastisk bild. Berätta gärna hur du tagit den. Kamera, bakgrund, ljussättning osvKul tråd! Här kommer en på min speedy
![]()
Bilden är tagen med en gammal systemkamera. Jag lade den på ett matt underlägg och hade skarpt ljus från en skrivbordslampa, så det är egentligen inga konstigheter. Har därefter redigerat den lite grann.Fantastisk bild. Berätta gärna hur du tagit den. Kamera, bakgrund, ljussättning osv
Mycket underhållande bok om inget annat, mycket kan nog tas med en nypa saltSlänger upp en exta bild
Förövrigt en läsvärd bok som innehåller ett kapitel om gentlemannens klockval. Idag får man ta en hel del i den med en nypa salt. Till exempel fickpluntans självklara plats i innerfickan för att kunna stå ut i kollektivtrafiken och diverse andra situationer