• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pictorial Vacheron Constantin Overseas Chronograph

CLT

Rolex
Grattis:)
Fan den där länken, klock porr i mina ögon, så jäkla snygg
Den är riktigt bra!
image.jpeg
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Minimum kravet borde väl vara att man åtminstone är lite insatt eller har en vilja att lära sig. Att rabbla upp felaktig bluffkunskap gör ju ingen glad.

Du borde gå in och begära kompensation för att du upptäckt att klockan inte har ett ETA-verk som hon sa.;) Nu blir ju framtida service dyrare. Undra hur hon skulle reagera då?

Victoria på Skövde UR teknik frågade på fullt allvar om jag ville byta batteri på min vintage Ploprof när jag var där för att trycktesta den. Då är hon ändå certifierad på Omega. Då sjönk hon i mina ögon.
 
Senast ändrad:

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Ge dig ;)
såg på filmen Snatch igår, kommer över med Boris the butcher o hugger av armen på dig snart ;)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
The devil is in the detail...

"The idiom "the devil is in the detail" refers to a catch or mysterious element hidden in the details, and derives from the earlier phrase 'God is in the detail' expressing the idea that whatever one does should be done thoroughly; i.e. details are important"
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
The devil is in the detail...

"The idiom "the devil is in the detail" refers to a catch or mysterious element hidden in the details, and derives from the earlier phrase 'God is in the detail' expressing the idea that whatever one does should be done thoroughly; i.e. details are important"

Hade just "the devil is in the detail" som tänkt rubrik först, men blev inte tillräckligt nöjd med bilderna. Knivskarpa macron på detaljer annars ej synbara för blotta ögat.. DÅ väljer jag den titeln :)
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Först och främst: Grattis!
Tyckte det var en ny klocka du postade bild på idag :)

Sedan måste jag säga att dina bilder är djäkligt bra, gör att man verkligen kan gotta ner sig i detaljerna.
Fantastisk klocka!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Härligt @Chrisse . Big up på den!
Kul att biträdet ville bidra med sin info, titan och eta, oh my oh my. Fast det är ju klart, vänder hon på klockan så ser hon direkt att där bakom glaset sitter ett lagom finisherat ETA-verk ;)

Once again, congratz!
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Var på tiden att du skaffade en. Riktigt trevlig modell. :)
Bra bilder som vanligt, snyggt!
Vet att herr Snooz älskar klockan men stör sig (liksom jag själv) mig veterligen på att de två siffrorna i datumet ibland förefaller ligga lite ojämnt. Vill bara påpeka att det inte är så, men lätt blir det på bild då högra datumhjulet ligger lägre än det vänstra :snaphappy:
 
Topp